-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Ik ben een nieuwe klant van T-Mobile Thuis. Na een lang traject (eerst werd de installatieafspraak geannuleerd, toen was er een opdracht niet doorgekomen bij Reggefiber, toen was er een opdracht niet doorgekomen bij de backoffice van T-Mobile) is gisteren eindelijk de monteur langsgeweest om het modem te installeren. Het valt mij nu op dat ik mijn downloadsnelheid van 100Mb/s netjes haal (www.speedtest.net geeft 96Mb/s), maar mijn uploadsnelheid van 100Mb/s niet: speedtest geeft een snelheid van 0.0Mb/s, met soms een uitschieter naar boven naar 0.34Mb/s. Het uploaden van bestanden via bijv. Dropbox gaat inderdaad onmogelijk traag: de upload blijft lang hangen en schiet dan in stukjes van 16KB/s door. Is dit te verwachten bij glasvezel - moet bijvoorbeeld de verbinding nog even 'inslijten' o.i.d.? Ik hoor graag jullie tips...
Overigens geeft T-Mobile Thuis in haar e-mails het volgende aan: "Wist je dat T-Mobile nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton op
https://thuisservice.t-mobile.nl/#chat-ons". Ik kan die chatbutton echter niet vinden; kijk ik er misschien overheen?
icon
Beste antwoord door kwalt 12 november 2018, 09:46
Oplossing: alle kabels reseaten. Blijkbaar zat de kabel naar de glasvezelomvormer er niet helemaal goed in.
Jammer dat die chatbutton op de website nergens te vinden is - deze simpele stap zit waarschijnlijk in het standaard-troubleshootprogramma van T-Mobile en hadden zij me dus waarschijnlijk ook kunnen vertellen

Bekijk origineel