Glasvezel - geen internet met Zyxel t50 - rode wereldbol - "goed nieuws"

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

24 december 14:45 vliegt het internet er uit. kan gebeuren. glasvezel converter + router herstarten helpt niet.

24 december 15:15 toch maar eens gaan bellen. na een tijdje in de wacht, vriendelijke dame loopt de standaard stappen door. router resetten, beiden nog een keer uit en aan. niets werkt.

Een van de 6 lampjes (links onder) op de glasvezel converter brand niet. Dat is schijnt niet goed zijn.

ze maakt een ticket aan voor de technische mensen. maar kan wel dagen duren. dat is wel slikken, geen internet tijdens de kerstdagen.

-- nog steeds dag voor kerst, hoor ik via via dat andere mensen in Barneveld bij KPN ook problemen hebben met glasvezel. zou dit er mee te maken hebben?

24 december 20.10 na uit/aan van converter en router. weer internet.

29 december [Ticket#2020122411039871] Goed nieuws!

Beste klant,
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.

 

Best T-Mobile. Jammer. Gemiste kans. Zorg dat je personeel over de beste gegevens beschikt over storingen van voor jullie externe partijen zoals KPN.
Ik zou het automatisch “opgelost” goed nieuws mailtje iets aanpassen:

 

Beste klant,
Goed nieuws: we zien aan het netwerk verkeer dat het probleem niet meer speelt.
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.

Het probleem werd veroorzaakt door: bijv. glasvezel probleem bij het KPN netwerk. defect router bij KPN.

 

Als we een probleem hebben met de auto, dan krijgen we ook soortgelijke opmerkingen van onze monteur of wegenwacht.

 

Met vriendelijke groet,

Familie Smits


3 reacties

Reputatie 7

Hoi @smitsies ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! De e-mail die is uitgestuurd wordt automatisch verstuurd wanneer de technische dienst ziet dat het probleem is verholpen. In dit geval waren de problemen die je ondervond, algemene issues die direct zijn opgelost. Het lijkt hierbij langs elkaar heen te zijn gelopen. Excuses voor het ongemak en dank je wel voor de feedback! Deze neem ik uiteraard mee! 😉

Reputatie 2

Vanonder kwam ik thuis rond 21;30 constateerde ik dat het internet / WiFi het niet deed.

alle bekende stappen ondernomen en gezien dat het wereldbolletje rood brand.

hierop nogmaals modem, Optical Network Terminal ( witte ) gerest zonder succes.

snel bellen met de klantenservice 21;50 wordt er om 22;03 telefonisch contact verbroken…

wie o wie kan mij helpen om vat dit probleem af te komen en z.s.m weer van de t-mobile diensten gebruik te kunnen maken.

hoop dat de moderator meelezen dit is al de zoveelste keer in een zeer korte tijd ( verbinding is 15 dec. 2020 opgeleverd ) dat we problemen met het internet / diensten van t-mobile hebben..

Reputatie 7
Badge +4

Hi @staub3232,

Zo te zien heb je onder meerdere topics gereageerd met één en hetzelfde probleem. Conform de huisregels van de Community wil ik je graag vragen om één probleem te beperken tot één topic. Zo blijft de afhandeling hiervan duidelijk en overzichtelijk. Inmiddels heb ik ook in het topic gereageerd dat jij hebt opgericht: storing gebied 7942?

Alvast bedankt en je bent binnenkort weer voorzien! 

Reageer