glasvezel op kpn

  • 15 May 2021
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

ook ik heb een half jaar terug kpn glasvezel gekregen . ik heb mijn mobiele abonnementen bij tmobile en had gehoopt daar ook mijn glasvezel te kunnen nemen . volgens kpn zou dat kunnen . tot het moment dat de kabel er lag , toen kon alleen kpn er maar op .voor mij is dit pure oplichting door kpn . ik zal nooit kpn glasvezel gaan nemen . ze zijn ook ongeveer 30 procent duurder dan t-mobile . het feit dat hun vertegenwoordiger zegt dat t mobile er ook op kan , is dus een lokkertje . zoals het er nu uit ziet gaat dat dus nooit gebeuren . mijn enige plezier hier aan is dat kpn wel de kosten heeft moeten maken om hier de glasvezelkabel te leggen .


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @glasfrankie 

T-Mobile zal hier wel binnenkort over kunnen leveren, het glasvezel dat is aangelegd door KPN is GPON (een nieuwe techniek) dus er zijn wat aanpassingen nodig bij T-Mobile en de andere providers die er nog geen diensten over kunnen leveren.

T-Mobile is hier wel druk mee bezig maar er is volgens mij nog geen planning bekend.

Reputatie 7

Hi @glasfrankie ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Het antwoord wat @Waqqas heeft kunnen geven klopt in veel gevallen. Voor de zekerheid kan ik het natuurlijk uitzoeken wat er op jouw adres mogelijk is. Wil je mij in een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Dan check ik het voor je.

Reageer