Beantwoord

Handleiding voor webmail opmaak

  • 2 August 2017
  • 7 reacties
  • 550 Bekeken

Net klant geworden van T-mobile en net aangemeld als forumlid zou ik graag willen weten of er ook een handleiding bestaat voor het Webmailgebruik. Bijvoorbeeld voor de opmaak van mails (lettergrootte/lettertype)
icon

Beste antwoord door Pieter_B 4 August 2017, 09:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi Hans - Eric, welkom op het forum! 😃 En als klant natuurlijk.

Gaat je vraag over het e-mailadres van T-Mobile Thuis? Dan kun je heel makkelijk inloggen op de webmail. Je kunt je e-mailadres bij gebruikersnaam invullen en daaronder je wachtwoord. Heb je dat nog niet, dan kun je die bij My T-mobile Thuis zelf aanmaken. Heb je daar ook nog geen wachtwoord voor, dan zal ik deze voor je aanmaken. :)

Als je jouw e-mail wilt instellen via een e-mailprogramma, klik dan hier.
Reputatie 7
Badge +3
@Sander
Ik denk eerder dat Hans-Eric opzoek is naar de opmaakmogelijkheden binnen de Webmail client via de browser.
Denk dat we kunnen zeggen dat je hier te maken hebt met een webmail client versie uit de oertijd van internet ... weinig tot geen HTML opmaak ingebouwd.
Binnen het opstellen window is geen enkele opmaakbutton in welke vorm dan ook te ontdekken.
Hartelijk bedankt Sander voor je reactie. Het is niet wat ik bedoel. Ik heb al Webmailadres aangemaakt maar ik zou keuze willen hebben voor de opmaak zoals lettertype en lettergrootte bij het opstellen van een email.
Hartelijk bedankt Pieter voor je antwoord. Ik begrijp dat er geen opmaakmogelijkheden voor emails zijn
Reputatie 7
Badge +1
Klopt niet helemaal, bij webmail kun je wel degelijk kiezen uit diverse opmaak mogelijkheden
zelf gebruik ik alleen Gmail voor mijn emails heeft als groot voordeel dat je niet iedereen hoeft te informeren dat je mail adres is veranderd b.v. bij overstap naar andere provider.

Zelf gebruik Thunderbird als email programma en voor webmail gmail.
Reputatie 7
Badge +3
@BeMu, je hebt inderdaad gelijk, maar de standaard instelling is basic ... een soort van kladblok Webinterface.

Wil je alle mogelijke instellingen hebben, zal je via instellingen (recht bovenin) de opmaak om moeten zetten naar HTML => altijd , zie afbeelding.


Als je dan terug gaat om een mail te maken, komt de formatering zichtbaar.

Maar wat BeMu ook aangeeft is ook een mogelijkheid, om je eigen mailprogramma op je PC te gebruiken.
Nog beter is, om altijd zonder zorgen over te kunnen stappen, om een mail-account aan te maken bij bijv. Google. Heb hier vanaf de dag dat Google Gmail uitrolde al een account en nog nooit 1 mail gemist na elke overstap van provider. Ik heb alleen maar internet nodig en mijn mailprogramma werkt weer.
Reputatie 7
Hoi Hans - Eric,

Wat ben ik blij dat er mensen op het forum zijn die beter opletten dan ik! 😉 Zoals Pieter_B aangeeft, is het dus gelukkig wel mogelijk, maar het is wat verstopt. Een e-mailprogramma voor extra functionaliteit is dus wel zo handig.

@BeMu en @Pieter_B: Scherp! :8

Reageer