Beantwoord

Hoe kan ik mijn publieke IP laten wijzigen

  • 17 November 2018
  • 3 reacties
  • 892 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Ik wil graag mijn publieke IP wijzigen, wat zijn de beste stappen daarvoor?
Kan de ISP (glasvezel T-mobilethuis) dat voro mij doen?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 17 November 2018, 09:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
hallo Hamo,

Waarom wil je een ander ipadres ?
T-Mobile Thuis werkt met vaste IP-adressen. Als je het modem 48h uitschakelt is de kans groot dat je een ander IP-adres krijgt. je kan ook gewoon een tor browser gebruiken. dan heb je elke 10min een ander ip.
Hallo hidden.nld,

Dank voor je snelle reactie! Zie mijn andere topic over het niet kunnen verzenden van mail, omdat de smtp server mij geen toegang heeft (t-mobilethuis.nl account) als ik dat via mijn router laat lopen.
Ik kan wel verbinding krijgen en mail verzenden als ik een ander public IP gebruik (bv hotspot mobiel, ander netwerk).
Vandaar dat ik graag mijn public IP wil veranderen. Natuurlijk kunnen we niet via het admin account de router benaderen dan was het zo gedaan.
Ik heb de router vannacht 8 uur uitgezet / van het stroom gehaald maar ik kreeg vanmorgen gewoon weer hetzelfde public IP aangeboden voor de verbinding.
De TOR browser oplossing gaat niet werken voor de verbinding met de smtp server.

48 uur uitschakelen is nog wel wat...
Reputatie 7
Badge +3
@hamo
Heb in je andere topic een vraag uitgezet om iets te testen, eventueel kan @Hidden.nld ook meekijken

Het veranderen van een toegewezen IP is nog niet zo eenvoudig, heb hier zelf al 2 jaar hetzelfde IP adres.
Ik ben er heel blij mee, omdat ik zaken buiten huis heb waar ik toegang toe krijg via een whitelisted IP.

Reageer