Beantwoord

Inloggen lukt niet

  • 24 januari 2020
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Zoals al meerdere topic starters op het forum, kan ik niet inloggen op de t-mobile thuis omgeving.

Na het afsluiten van mijn abonnement heb ik direct een account aangemaakt echter heb ik hier nooit bevestiging van ontvangen. 

Wel heb ik de gegevens genoteerd en weet zeker dat ze kloppen, echter komt de foutmelding "Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres." in beeld, ook als ik dit probeer met mijn @t-mobilethuis.nl e-mailadres of een wachtwoord reset aanvraag, kortom helemaal fantastisch!

Hopelijk kan iemand op het forum mij hier bij helpen.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jason 24 januari 2020, 13:17

Hoi @Kaike,

 

​Welkom op de Community, we helpen elkaar hier graag met oplossingen en adviezen! :smile: Ik heb je account geactiveerd. Voor de meelezers, je kunt middels deze link een account activeren: https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword. Soms blijft het tabje hangen op de mobiele inlogpagina, klik daarom altijd op T-Mobile Thuis (het magenta tabje). Ik stuur je gelijk een pb met je inloggegevens. :wink:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kaike,

 

​Welkom op de Community, we helpen elkaar hier graag met oplossingen en adviezen! :smile: Ik heb je account geactiveerd. Voor de meelezers, je kunt middels deze link een account activeren: https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword. Soms blijft het tabje hangen op de mobiele inlogpagina, klik daarom altijd op T-Mobile Thuis (het magenta tabje). Ik stuur je gelijk een pb met je inloggegevens. :wink:

Reageer