Beantwoord

Inloggen op modem Huawei HG659

  • 9 May 2020
  • 8 reacties
  • 2749 Bekeken

ik kom niet in de router met inlog admin/admin (na reset) en wat achterop de router staat werkt niet.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 May 2020, 18:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alingebruik 

Na een fabrieksreset zou het gewoon moeten werken dus voor 10 seconden ongeveer het reset knopje achter de modem met een dun voorwerp indrukken.

Ga dan naar 192.168.1.1 let goed op de hoofdletters en kleine letters in het wachtwoord, username staat er ook bij op de sticker achter de modem.

Reputatie 7

Hi @Alingebruik, als aanvulling op @Waqqas, de admin/admin inlog werkt inderdaad niet, in plaats daarvan kan je eventueel user/user gebruiken maar de juiste inlog staat inderdaad vermeld op de sticker op de modem! :slight_smile:

Tnx had hem niet 10 sec. Ingedrukt.

Bij mij werkt admin/admin  wel en de sticker niet (misschien omdat het een router van vodafone was)

Reputatie 1

Dat klopt niet. Username wachtwoord staan niet op het apparaat van een HG659

Reputatie 7
Badge +6

@marcel56 Dan heb je waarschijnlijk een ouder model. In dat geval kun je inloggen met user bij zowel gebruikersnaam als wachtwoord. Lukt het hiermee?

Reputatie 1

Yes. thanx.. ingelogd en password aangepast.

Als ik hier op mag aanhaken.

Ik kan wel inloggen en kom netjes op de welkom pagina maar wordt na 2 seconden weer terug gezet naar de inlogpagina. Mocht ik dan in die 2 seconden toch iets hebben aangeklikt dan wordt het resultaat een blanco pagina en mag ik zelf weer '192.168.1.1'  intypen.

Resetten blijkt alleen bij de klantenservice te werken...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @t_mobile_gebruiker, goed dat je het aankaart, dat is een bug die opgelost dient te worden. Als ik het goed begrijp, kun je wel inloggen, maar wordt je na twee seconden weer teruggebracht naar de inlogpagina - alsof je eruit “gekickt” wordt, klopt dat? Ik zou niet direct weten hoe dat oplosbaar is, omdat dit de eerste keer is dat ik het lees, maar ik geef het zeker eventjes door. Brutale vraag wellicht: zou je een screenshot kunnen maken van “voor” en “na”? 

Reageer