Beantwoord

Installatiedatum

  • 31 January 2021
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Beste T Mobile, 

Ik heb een installatie pakket gekregen met als startdatum 2-2-2021. Moet ik echt per se die dag ook de wifi installeren of kan dat eventueel ook later in de week? 

Dus dat niet gelijk ook per 2-2 mijn huidige provider stopt en ik zonder internet zit. 

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 February 2021, 05:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fndijk 

Op 2 februari 2021 neemt T-Mobile de telefoonlijn over en zal T-Mobile werken, je huidige aanbieder zal dan stoppen met leveren.

 

Reputatie 2

Mijn telefoonlijn is momenteel niet in gebruik, kan ik de installatiedatum ook naar voren halen? Pakket is al binnen alleen moet nog een week wachten en dat is best moeilijk. Liefst knutsel ik gelijk alles in elkaar

Reputatie 7
Badge +14

@Mars71 Je reageert in een oud topic van 3 maanden geleden. Je kunt natuurlijk altijd proberen of het “per ongeluk” al werkt, maar de lijn moet zeer waarschijnlijk door KPN nog geschakeld worden, en dat gebeurt zo te lezen pas over een week. Dat zijn de normale doorloop tijden.

Reputatie 7
Badge +15

@Mars71 

Hoogstwaarschijnlijk moet je wachten tot de installatiedatum, misschien zou een moderator de installatiedatum naar voren kunnen halen als dat kan.

Reputatie 2

Idd, zag het haha maar ehm, al gebeld met opper T en idd, kan niet naar voren gehaald. Ik wacht nog geduldig een weekje

Reageer