Beantwoord

internet glasvezel thuis en 4 mobiel abonnements ligt uit

  • 3 May 2020
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Zowel thuis en mobiel internet werkt niet, op jullie site staat niks terwijl bij alle storingen wel mensen klagen over geen internet. Op het moment gebruik ik nu met moeite wifi van mijn buurvrouw die UPC heeft. 

Afgelopen periode is dit gewoon erg vaak gebeurt. Vertouwen is helemaal weg. Wanneer kunnen jullie gewoon eerlijk zijn en kunnen we gewoon als we geen internet hebben dat we dit gewoon makkelijk kunnen melden bij jullie zodat anderen die ook last hebben snel kunnen zien hoeveel er zijn met hetzelfde probleem en zich ook kunnen bijvoegen, en niet een topic moeten openen voor dit.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 May 2020, 12:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fatje75 

Er komt thuis geen signaal binnen en op alle 4 de abonnementen heb je geen 4G?

Voor het thuis kan je eens de mediaconverter en/of modem voor een paar minuten van het stroom halen?

En voor mobiel is dit plotseling gebeurd en ervaren meer mensen in je omgeving dit probleem? Er is wel netwerk?

Internet is nu terug, hopelijk blijft het zo.

Vanochtend heb ik 2 x het stekker paar minuten eraf gehaald van stroom en deed toen nog steeds niet. 

Opeens doet het nu weer wel.

Reputatie 5

Doet 4G op de mobieltjes het ook weer? Of hadden die geen probleem met 4G maar met WiFi?

Mobieltjes deden het ook daarna met 4G. Nee had geen probleem met wifi.

Reputatie 5

Als de mobieltjes het alleen thuis hadden, dan had je misschien wel een antenne in de buurt die is afgebrand en waarvoor onderhoud nodig was.

Reageer