Beantwoord

Internet instabiel en valt weg

  • 9 May 2018
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

Ik heb DSL verbinding van T-Mobile van 100Mbit(effectief 94).Nu heb ik gewoon gemiddeld 7x per uur dat het internet wegvalt.ZIt ik TV te kijken, bevriest het scherm en staat er rechtsboven: Error, probeer het later nog eens.Ik heb al het gesuggereerde reeds meerdere malen gedaan , maar niks helpt. Aangezien ik ook thuis moet werken heb ik nu problemen.Testen met een laptop direct op het modem met een kabeltje van 50 cm geeft bij de speedtest resultaten varierend van 5mbit tot 20mbit.Ook tijdens de test zie je hem soms op 0,1 gaan en dan weer naar de 15mbit of zo.Maandag al contact gehad en ik zou gebeld worden voor een afspraak met monteur. Vandaag maar weer gebeld en bleek dat er geen ticket aangemaakt was.Nu kunnen ze op zn vroegst op donderdag 17 mei een monteur langssturen. Ik vind de hele gang van zaken ronduit schandalig en onacceptabel.Maar wil je een andere provider, moet je minimaal 2 weken wachten voordat je aansluiting actief is(ook al heb je alle apparatuur nog in huis)lijkt wel of ze elkaar indekken.Maar ik heb nu dus vaak geen internet en ik kan niet normaal tv kijken(20 minuten bevroren beeld van de 60 minuten
icon

Beste antwoord door Sander 15 May 2018, 11:24

Bekijk origineel

3 reacties

Iemand dit ook gehad en zelf kunnen oplossen?
Reputatie 7
Hoi Notfield,

Je kan zelf een andere kabel tussen het modem en het israpunt zetten. ook kan het soms helpen om het isra even open te maken en de draadjes opnieuw aan te strippen.

Als je een foto kan maken van je isra kunnen we je misschien verder helpen.
Reputatie 7
Hoi Notfield,

Graag help ik je om weer stabiel internet te verkrijgen. Zoals Hidden.nld aangeeft, kan er iets mis zijn met de aansluiting, maar het kan ook in het netwerk zitten. De monteur zal donderdag de aansluiting controleren. Op die manier gaan we zaken uitsluiten, tot we het gevonden hebben. Want we gaan voor tevreden klanten!

Laat je weten of de tips van Hidden.nld iets opgeleverd hebben of als de monteur is langsgeweest?

Reageer