Hi Moderators van T-Mobile,
Dit keer geen packetloss (gelukkig) maar problemen met een instabiel internetverbinding.
Tijdens willekeurige momenten valt het internet compleet weg. Bij het inloggen op de T-Mobile modem is er geen melding te zien maar er is geen internet.
Vandaag was het ook weer raak, echter heb ik gelukkig van Smokeping wat tijdstippen kunnen loggen.

Alle punten welke niet groen zijn; lag het internet voor 1-5 minuten eruit.
Een familie lid van mij en een kennis ervaren beide hetzelfde problem (beide in Amsterdam).
Zouden jullie aub hiernaar willen kijken?
Gr,
Joao
Beste antwoord door Boris
Hoi
Geen Sander, maar wel hulptroepen! Ik ga dit euvel graag met jullie bekijken. Ik heb vanzelfsprekend jullie verbinding vanaf onze kant bekeken en deze geeft behalve een korte uptime van het modem geen problemen aan.
Complimenten voor het goed in kaart brengen van de problemen! Met de informatie die ik van jullie heb gekregen, kan ik ervoor zorgen dat onze specialisten dit kunnen oplossen.
Super dat je al deze data en tijdstippen hebt kunnen aanleveren
Ik wil vragen of je voor mij de verbinding wilt monitoren met tijdstip en datum