Beantwoord

Internet Premium 1000Mbps

• 6 april 2021
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo,

Volgens de postcode check op de t-mobile site zou er nu 1000Mbs Internet Premium op mijn adres beschikbaar zijn. Log ik echter als klant in om te kiezen voor dit abonnement dan is Internet Fast de snelste. Hoe kan ik toch naar de 1000Mbps variant overschakelen?

Peter

icon

Beste antwoord door TAVL 6 april 2021, 14:56

Goedemiddag @plindeman,

Dan zit je hoogstwaarschijnlijk nog op het zogenaamde WBA netwerk. Op dit netwerk worden de T-Mobile diensten via NetwerkNL geleverd. Als op jouw postcode 1Gbit beschikbaar is, dan heeft T-Mobile eigen apparatuur op het netwerk geplaatst (ODF). Dit kan niet via My T-Mobile geleverd worden, maar er is gelukkig wel een mouw aan te passen via de moderators van deze community. Zij zijn van T-Mobile en kunnen dit voor je in gang zetten. Zal ze een seintje voor je geven. Dan komen ze vanzelf bij je terug.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @plindeman,

Dan zit je hoogstwaarschijnlijk nog op het zogenaamde WBA netwerk. Op dit netwerk worden de T-Mobile diensten via NetwerkNL geleverd. Als op jouw postcode 1Gbit beschikbaar is, dan heeft T-Mobile eigen apparatuur op het netwerk geplaatst (ODF). Dit kan niet via My T-Mobile geleverd worden, maar er is gelukkig wel een mouw aan te passen via de moderators van deze community. Zij zijn van T-Mobile en kunnen dit voor je in gang zetten. Zal ze een seintje voor je geven. Dan komen ze vanzelf bij je terug.

Ah thanks, ik ben benieuwd en wacht het dan even af!

Peter

Reputatie 7
Badge +7

Overigens een kleine disclaimer; het is niet altijd mogelijk om klanten (zonder downtime) van WBA naar ODF over te zetten. Daar was ik iets te snel in. Maar wel meer mogelijkheden dan voorheen.

In het ergste geval dus een nieuwe verbinding aanvragen en de oude door T-Mobile laten opzeggen :-)

Reputatie 7
Badge +7

Dat klopt. Dat betekent dus in het gunstigste geval dat het binnen no time geregeld is en in het slechtste geval (totaal nieuwe verbinding) het weken kan duren en je dus ook zonder internet komt te zitten. Liever een eerlijk verhaal. Gelukkig is er tegenwoordig al wel meer mogelijk en wil T-Mobile klanten ook liever op het eigen netwerk.

De moderators hebben het voor je op de takenlijst gezet en komen bij je op terug. Kan heel even duren aangezien ze op volgorde van binnenkomst werken.

Bedankt voor je antwoord in elk geval! 👍🏻

Reputatie 7
Badge +8

Hi @plindeman Ik kijk graag voor je naar de mogelijkheden. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan neem ik het graag met je door!

Done, thanks!

Reageer