Beantwoord

Internet Premium 1000Mbps


Reputatie 1

Hallo,
 

Volgens de postcode check op de t-mobile site zou er nu 1000Mbs Internet Premium op mijn adres beschikbaar zijn. Log ik echter als klant in om te kiezen voor dit abonnement dan is Internet Fast de snelste. Hoe kan ik toch naar de 1000Mbps variant overschakelen?

 

Peter

icon

Beste antwoord door TAVL 6 April 2021, 14:56

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @plindeman,

Dan zit je hoogstwaarschijnlijk nog op het zogenaamde WBA netwerk. Op dit netwerk worden de T-Mobile diensten via NetwerkNL geleverd. Als op jouw postcode 1Gbit beschikbaar is, dan heeft T-Mobile eigen apparatuur op het netwerk geplaatst (ODF). Dit kan niet via My T-Mobile geleverd worden, maar er is gelukkig wel een mouw aan te passen via de moderators van deze community. Zij zijn van T-Mobile en kunnen dit voor je in gang zetten. Zal ze een seintje voor je geven. Dan komen ze vanzelf bij je terug.

Reputatie 1

Ah thanks, ik ben benieuwd en wacht het dan even af!

 

Peter

Reputatie 7
Badge +4

Overigens een kleine disclaimer; het is niet altijd mogelijk om klanten (zonder downtime) van WBA naar ODF over te zetten. Daar was ik iets te snel in. Maar wel meer mogelijkheden dan voorheen.

Reputatie 1

In het ergste geval dus een nieuwe verbinding aanvragen en de oude door T-Mobile laten opzeggen :-)

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt. Dat betekent dus in het gunstigste geval dat het binnen no time geregeld is en in het slechtste geval (totaal nieuwe verbinding) het weken kan duren en je dus ook zonder internet komt te zitten. Liever een eerlijk verhaal. Gelukkig is er tegenwoordig al wel meer mogelijk en wil T-Mobile klanten ook liever op het eigen netwerk.

De moderators hebben het voor je op de takenlijst gezet en komen bij je op terug. Kan heel even duren aangezien ze op volgorde van binnenkomst werken.

Reputatie 1

Bedankt voor je antwoord in elk geval! 👍🏻

Reputatie 7

Hi @plindeman Ik kijk graag voor je naar de mogelijkheden. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan neem ik het graag met je door!

Reputatie 1

Done, thanks!

Reputatie 2

Goede morgen.

Ik heb gisteren mijn abo gevraagd om over te schakelen  naar ODF.

Ik zit nu op WBA.

De overgang staat nu op in behandeling.

Nu is mijn brandende vraag wie zet dat over KPN of monteur van T-Mobile.

En is dat zo dat je 2 weken zonder internet zit.

Volgens de klanten service is dat niet zo.

Ik zou een downtown hebben van max 3 uurtjes.

Dus hoor graag van u of ik zonder internet kom te zitten.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Satje01 

De overgang van WBA naar ODF kan 2 tot 4 weken duren, verder zit je niet 2 weken zonder diensten. Je zal maximaal misschien een paar uurtjes zonder internet zitten.

Reputatie 2

Hallo @Satje01 

De overgang van WBA naar ODF kan 2 tot 4 weken duren, verder zit je niet 2 weken zonder diensten. Je zal maximaal misschien een paar uurtjes zonder internet zitten.

Oke top.

Ik schrok al.

Heb een paar websites hier lopen.

Dank voor je info

Reputatie 7
Badge +15

@Satje01 

Heb het ter confirmatie nog even nagevraagd, ik laat het je weten als ik er meer info over heb 👍

Reputatie 1

Goede morgen.

Ik heb gisteren mijn abo gevraagd om over te schakelen  naar ODF.

Ik zit nu op WBA.

De overgang staat nu op in behandeling.

Nu is mijn brandende vraag wie zet dat over KPN of monteur van T-Mobile.

En is dat zo dat je 2 weken zonder internet zit.

Volgens de klanten service is dat niet zo.

Ik zou een downtown hebben van max 3 uurtjes.

Dus hoor graag van u of ik zonder internet kom te zitten.

 


Ik heb ongeveer van 's ochtends 7 uur tot 's middags 5 uur zonder verbinding gezeten. Tot de monteur kwam zeg maar. Monteur kwam hier in huis de aansluiting vervangen. M'n ubiquity spullen kon ik na vervangen van de glaskabel door de monteur in huis direct weer gebruiken. De nieuwe zyxel zit nog in de doos 😉

 

Peter 

 

Reputatie 2

Goede morgen.

Ik heb gisteren mijn abo gevraagd om over te schakelen  naar ODF.

Ik zit nu op WBA.

De overgang staat nu op in behandeling.

Nu is mijn brandende vraag wie zet dat over KPN of monteur van T-Mobile.

En is dat zo dat je 2 weken zonder internet zit.

Volgens de klanten service is dat niet zo.

Ik zou een downtown hebben van max 3 uurtjes.

Dus hoor graag van u of ik zonder internet kom te zitten.

 


Ik heb ongeveer van 's ochtends 7 uur tot 's middags 5 uur zonder verbinding gezeten. Tot de monteur kwam zeg maar. Monteur kwam hier in huis de aansluiting vervangen. M'n ubiquity spullen kon ik na vervangen van de glaskabel door de monteur in huis direct weer gebruiken. De nieuwe zyxel zit nog in de doos 😉

 

Peter 

 

Oke.

Ik ben benieuwd wat ze gaan vervangen.

Zal wel het glasvezel kastje zijn.

Heb hier al een zyxel modem.

Dus we zien wel.

Hoop alleen niet dat het zolang duurt zonder internet.

Reputatie 2

Hi T-Mobile, 

Ik kan niet hoger kiezen dan Internet Fast (100 mbps) terwijl ons glasvezel netwerk dit wel zou moeten kunnen. Betekent dit dat er voor ons wellicht toch een mogelijkheid is voor sneller internet?

Dankjewel

Reputatie 1

Goede morgen.

Ik heb gisteren mijn abo gevraagd om over te schakelen  naar ODF.

Ik zit nu op WBA.

De overgang staat nu op in behandeling.

Nu is mijn brandende vraag wie zet dat over KPN of monteur van T-Mobile.

En is dat zo dat je 2 weken zonder internet zit.

Volgens de klanten service is dat niet zo.

Ik zou een downtown hebben van max 3 uurtjes.

Dus hoor graag van u of ik zonder internet kom te zitten.

 


Ik heb ongeveer van 's ochtends 7 uur tot 's middags 5 uur zonder verbinding gezeten. Tot de monteur kwam zeg maar. Monteur kwam hier in huis de aansluiting vervangen. M'n ubiquity spullen kon ik na vervangen van de glaskabel door de monteur in huis direct weer gebruiken. De nieuwe zyxel zit nog in de doos 😉

 

Peter 

 

Oke.

Ik ben benieuwd wat ze gaan vervangen.

Zal wel het glasvezel kastje zijn.

Heb hier al een zyxel modem.

Dus we zien wel.

Hoop alleen niet dat het zolang duurt zonder internet.

 

Het duurde hier eigenlijk alleen maar zo lang omdat ‘s ochtend iets voor 7 mijn verbinding al van WBA afgegooid werd en ik moest wachten tot de monteur was geweest. Je kan zelf de datum / tijd plannen dus dan zo vroeg mogelijk in de ochtend zetten 😆

Reputatie 7
Badge +15

Hi T-Mobile, 

Ik kan niet hoger kiezen dan Internet Fast (100 mbps) terwijl ons glasvezel netwerk dit wel zou moeten kunnen. Betekent dit dat er voor ons wellicht toch een mogelijkheid is voor sneller internet?

Dankjewel

@R84 geeft de postcodecheck van T-Mobile 1000 MB aan? Als dat zois kun je een overstap naar ODF in je T-Mobile thuis account regelen.

Reputatie 2

@Waqqas nee deze geeft alleen 50 of 100 Mbps aan. Maar als ik de postcode check bij concurrentie van TM doe kan ik wel sneller dan 100 Mbps. 

Reputatie 7
Badge +15

@R84 

Als prijsvechter biedt T-Mobile maximaal 100 MB over het KPN netwerk aan en 1000 MB over het eigen T-Mobile netwerk.

Reputatie 2

@Waqqas dankjewel, ik dacht dat ik in het verleden meer snelheden had gezien. Misschien is dit veranderd. 

En T-Mobile een prijsvechter? Dat is nieuw voor mij :)

Reputatie 7
Badge +15

@Waqqas dankjewel, ik dacht dat ik in het verleden meer snelheden had gezien. Misschien is dit veranderd. 

En T-Mobile een prijsvechter? Dat is nieuw voor mij :)

25 euro voor de hoogst mogelijke snelheid op je adres icm unlimited mobiel.

Reageer