Beantwoord

Internet valt weg tijdens gamen

  • 15 May 2021
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Sinds zondagmiddag heb ik verbindingsproblemen met de server van een game. Regelmatig verlies ik de verbinding of kan er iets niet geladen worden waardoor de game afsluit. Wij hebben niets veranderd aan onze opstelling en we hebben geen aparte router. Ik heb deze problemen zowel met de netwerkkabel als met de WI-FI en de modem hebben we al gereset. Ook hebben we het geprobeerd op 3 verschillende computers. Iemand heeft mij aangeraden het programma ExitLag te gebruiken. Dit programma probeert de beste route naar de server te vinden om de ping te reduceren en verhelpt het probleem. Wel heb je hier een maandelijks abonnement voor nodig. Ik heb dit programma voorheen nooit nodig gehad voor deze game en zou dus graag weer willen kunnen gamen zonder. Verder heb ik geen problemen met mijn game op mijn mobiele hotspot.

icon

Beste antwoord door Ginny 16 May 2021, 09:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Cintjan,

Welk merk modem heb je? Draytek, Huawei of Zyxel?

Mvg. Marcel

Reputatie 6

Hoi @Cintjan,

Ik zie dat je een dubbel topic hebt aangemaakt waar jouw eerdere topic reeds is beantwoord. Het is niet volgens de huisregels om meerdere topics over één onderwerp aan te maken. Probeer het de volgende keer alsjeblieft bij één topic per onderwerp te houden, zo behouden we overzicht en kunnen berichten sneller beantwoord worden. Dankjewel!