Beantwoord

Internet werkt na 2 weken nog steeds niet. Wanneer wel?

  • 7 April 2020
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 25 maart is bij ons een modem van T-Mobile geinstalleerd. We zouden dezelfde dag nog gebruik kunnen maken van onze nieuwe internet aansluiting, werd ons verteld. Inmiddels zijn we 2 weken verder en werkt het nog steeds niet!! Op ons telefonisch contact krijgen we alleen te horen dat we moeten afwachten, maar inmiddels zijn we het spuugzat! Kan iemand ons vertellen wanneer dit opgelost wordt? Of nog liever; kan iemand dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Piotr 8 April 2020, 11:49

Bekijk origineel

4 reacties

Hi Piotr,

Inmiddels staat er een afspraak gepland. We vertrouwen er op dat we binnenkort weer een goed werkende glasvezel verbinding hebben. 

Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7

Hey @Schoos,

Naar aanleiding van de escalatie gisteren, heb ik vanochtend de melding van onze techneuten ontvangen dat de netwerkbeheerder (Reggefiber) is aangestuurd. Je kunt één dezer dagen een telefoontje verwachten om een afspraak in te plannen. Bedankt voor je geduld en begrip, we gaan er echt alles aan doen om dit nu snel voor je op te lossen.  

Hi Piotr,

Bedankt voor je reactie. Het klinkt goed, maar mooie woorden hebben we ook van je collega’s al vaker gehoord. We gaan er van uit dat het voor 15 april is opgelost. Zo niet, voelen we ons genoodzaakt over te gaan naar een andere aanbieder. 

Reputatie 7

Hey @Schoos,

Allereerst mijn oprechte excuses dat dit probleem nog niet is opgelost voor je. Ik had je een soepele overstap gegund :disappointed:  Zojuist ben ik gelijk aan de slag gegaan en onze technische dienst verzocht om dit issue met prioriteit op te pakken. Weet dat we nu met spoed aan een oplossing gaan werken. Zodra er meer bekend is, dan ben jij de eerste die we gaan contacteren. 

Reageer