Beantwoord

Internetsnelheid niet gehaald bekabeld glasvezel

  • 11 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

Mijn internetsnelheid zou 100 mb up/down moeten zijn. Echter uit meerdere en verschillende speedtest metingen kom in niet verder dan 90 up en 75 down. Vooral de download geeft een grote afwijking.
Bij glas zou je verwachten dat up/down min of meer gelijk zou zijn.
kunnen jullie de lijn checken.
icon

Beste antwoord door Brian 16 oktober 2018, 16:58

Hi EvertJanL, excuses voor de late reactie! Goed om te horen dat je al iemand hebt gesproken en dat we een monteur langs gaan sturen. Ik heb er alle vertrouwen dat de monteur het probleem oplost! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Intussen telefonisch contact gehad en een monteur wordt aangestuurd.
Reputatie 7
Badge +8
Hi EvertJanL, excuses voor de late reactie! Goed om te horen dat je al iemand hebt gesproken en dat we een monteur langs gaan sturen. Ik heb er alle vertrouwen dat de monteur het probleem oplost! 🙂
Monteur is geweest, modem vervangen. Helaas blijft het resultaat gelijk.
Guidion zou escaleren naar KPN. Helaas sinds de monteur geweest is niets meer vernomen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi EvertJanL,

Daar ben ik meteen naar gaan kijken! Ik zie dat onze technische dienst jouw lijn nogmaals heeft doorgemeten en het modem getest en dat hun conclusie was dat alles weer goed werkt. Daarom is KPN niet meer ingeschakeld. Ik heb nu direct doorgegeven dat jij dit niet zo ervaart. We gaan er snel mee aan de slag, zodat jij optimaal kan genieten van jouw internet!

Reageer