Beantwoord

Internetverbinding

  • 29 December 2020
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Hi, 

 

Ik ben sinds 21 december klant bij jullie. Helaas heb ik tot heden nog geen werkende internetverbinding. Ik heb al een aantal keren moeten bellen met de hulplijn, waarbij ik telkens elke x minimaal 20 minuten aan de lijn heb moet wachten om iemand te kunnen spreken. Net is de lijn verbroken door een hele onvriendelijke collega genaamd Kirsty. Allereerst wil ik hierover een terugkoppeling maken. Na 20 minuten aan de lijn te hebben gewacht en vervolgens op een onvriendelijke manier de lijn te hebben gebroken is geen leuke manier om behandeld te worden. Helaas is mijn situatie nog steeds niet opgelost. Alles stappen die ik op de website heb gevonden is uitgevoerd. Send me some help please! Sta op het punt om mijn contract op te zeggen. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 December 2020, 16:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yaseminbektas 

Heb je een DSL of glasvezel connectie?

Indien je DSL hebt is de modem direct op het ISRA punt aangesloten en hoe ziet jouw ISRA (aansluitpunt) eruit?

Foto's zouden wellicht helpen.

Reageer