Beantwoord

Ip adres locatie klopt niet

  • 16 January 2021
  • 3 reacties
  • 409 Bekeken

Sinds een maand is het niet meer mogelijk om verschillende sites te bezoeken, video's te bekijken en livestreams te bekijken. Dit omdat er een geografische bepaling op zit. Normaal is dit geen probleem maar sinds een maand wordt er gezegd denkt de verbinding dat ik in België zit. Dit is uiteraard niet zo. 

1 maand geleden ben ik hierover al meerdere topic tegen gekomen en werd er gemeld dat er hard aan gewerkt werd. Nu vraag ik mij af of dit al gemaakt is en alleen voor mij nog een probleem is of dat het probleem nog niet is verholpen.

Begint ondertussen wel erg vervelend te worden.

icon

Beste antwoord door Brian 22 January 2021, 15:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @barto166 Dank voor de toelichting. Deze domeinen zijn al bekend (in dit topic) en we hopen dit snel op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7

Hi @barto166 Dank voor de melding. Het probleem is voor 90% verholpen maar er zijn nog een aantal kleine partijen waarbij de IP adressen niet juist geregistreerd staan. Zou je mij de websites/url’s door willen geven waarmee je nog problemen ervaart? Dan gaan we hier mee aan de slag!

Hi @Brian, geen probleem. De sites waar ik nu vooral problemen mee heb zijn NOS.nl en NPO. Ook zijn er een aantal sites die denken dat ik in het buitenland zit maar dit heeft tot nog toe geen invloed op het gebruik. Hiernaast zouden het ook andere sites kunnen zijn maar dit heb ik dan nog niet gevonden.

Reageer