Beantwoord

Klacht defect / onstabiel israpunt

  • 19 January 2021
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb een klacht 

Ik ben docent in het MBO, en moet ook vanuit huis digitale lessen verzorgen en heb daarom dus een stabiele internet verbinding nodig,

Ik heb 2 en 7 januari gebeld over een defect / instabiel isra punt waarvan ook ticket ect is aangemaakt  (ticket 2021 0107 1102 5819)  naar de 2e  lijn gestuurd en deze heeft hem zonder ook maar 1 enkel contact afgekeurd, omdat de lijn stabiel zou zijn.

Dit is al helemaal te gek voor worden dat 2e lijn helemaal geen contact opneemt met de klant. 

Vandaag weer contact opgenomen met klantenservice over een error op tv  hopelijk is dat nu opgelost, maar dat is even afwachten.

Ook nog een keer 1e probleem aangekaart en medewerker gaf dat ticket gesloten is. Hij heeft een nieuw ticket aangemaakt (2021 01 19 1101 9287) en oa er nu in vermeld dat ik in het onderwijs werk etc.

Op het moment dat het gesprek afgerond is en ik vervolgens de meterkast weer dicht doe, en waarschijnlijk aan het dsl kabeltje kom gelijk weer de verbinding helemaal weg. Dit is dus wat ik bedoel en waar ik helemaal klaar mee ben.

Het probleem zit in het isra punt, het  printplaatje waar de dsl kabel naar het modem ingaat zit los. De enige oplossing is dat er iemand langs komt van en dit vervangt en wel op heel korte termijn.

Hoe moeilijk kan het zijn. 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 21 January 2021, 15:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @geertpetro ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik zie dat er inmiddels een bericht is verstuurd vanuit KPN om een afspraak te maken om te kijken naar het ISRA punt. Laat je ons weten hoe de afspraak is gegaan? Hulp is onderweg! 

Reputatie 6
Badge

Ik heb bijna het zelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @geertpetro, fijn dat het verholpen is en dat de KPN monteur het wel redelijk snel doorhad. Ik begrijp in dit geval ook niet helemaal waarom er zoveel tijd overheen moest gaan. Het onderzoeken zelf gebeurt overigens wel altijd, maar dan blijft het vreemd dat er zomaar tickets gesloten worden zonder opgaaf van reden en zonder dit aan jou te melden - waarvoor een oprecht excuses. 

We leren elke dag meer en jouw feedback hierin is zeer belangrijk, bedankt! Dit gezegd hebbende, is communicatie te allen tijde funest wanneer iemand een verbindingsprobleem heeft, dus ik acht dit van grote waarde en zal het zeer zeker doorspreken met onze collega's. 

 

Reputatie 2

Het is inderdaad verholpen een klusje van 5 minuten.

 

Ik begrijp daarom niet goed waarom T- Mobile er zo verschrikkelijk moeilijk overdoet om het laten repareren. Waarom meerdere weken verder voordat pas monteur ingeschakeld wordt.

En dan de 2e lijn ticket afsluiten zonder contact en dan horen lijn is stabiel. Terwijl ik duidelijk aangaf keer op keer jongens het israpunt is beschadigd.

De aansluiting waar je dslstekker insteekt hoort niet te bewegen. Dit eerst alles door KPN monteur beaamt.

Voor de reparatieafdeling van KPN een dikke pluim. Nadat ik link kreeg om afspraak te maken was er de volgende dag al plek. Super.

Hier kanT-mobile op dit moment nog heel veel van leren.

dus mocht je verbinding wegvallen wanner je aan je dsl kabel komt en blijkt dat je de stekkeraansluiting in het israpunt kunt bewegen. Is dit hoogst waarschijnlijk niet goed meer

​​​​​​

 

 

 

Reageer