Beantwoord

Klacht Internet verbinding! Geen oplossing

  • 24 June 2021
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

KLACHT…...KLACHT

 

Ik ben inmiddels al weer enige tijd bezig om mijn Internet/TV problemen op te lossen bij jullie.

Echter schijn ik aan het kortste eind te trekken en wel hierom, in mijn woning is er alleen koper mogelijk met een maximale snelheid van 28 Mbs. Nu hebben we diverse mogelijkheden geprobeerd, zelfs een monteur geweest en het volgende in zijn rapportage vermelde.” Klant ervaart langzaam internet. T-Mobile heeft aangegeven dat max haalbaar 20 mbit is. Als alle apparaten zijn
aangesloten heeft klant snelheid van 5 mbit. Sparemodem getest en zonder apparaten op aangesloten snelheid van 19 mbit gemeten”, maar ik kom niet hoger dan 10 Mbs…. met een leeg modem!!

Ook heb ik diverse screenshots gemaakt van de Speedtest welke jullie “Technische dienst” heeft beoordeeld. Als resultaat kreeg ik een mailtje dat “Mijn vragen zijn opgelost”!! Nou er is NIKS opgelost!!

Even een kleine stap terug, in Maart heb ik aangegeven dat ik ga verhuizen en dat ik alles graag wil meenemen naar mijn nieuwe adres. Nu blijkt ineens dat je gelijk ook maar een nieuw contract krijg, iets waarvan ik NIET op de hoogte gesteld ben..??

Terug naar de verbindingen, na een telefoontje naar de Klantenservice sprak ik met Robin, welke mij lachend vertelde dat “wij meten 20 Mbs tot aan het modem, dus wij voldoen aan de verplichtingen. Op mijn vraag hoe het kwam dat ik niet een 2e Tv aan kan zetten omdat er dan een Freez beeld is, was zijn lachende antwoord dat dat niet zijn probleem was maar de mijne!”

U begrijpt dat ik woest was en hierna maar de verbinding heb verbroken. Op 22 Juni belde ik weer en dacht een oplossing te kunnen vinden, helaas was dat allemaal niet mogelijk. Ik prak met Preety die mij plechtig beloofde om terug te bellen met een oplossing. U raad het waarschijnlijk al ook hier hoorde ik niks op terug, een inmiddels welbekend fenomeen bij T Mobiel.

Op basis van deze gegevens en voorliggende uitleg heb ik aangegeven dat ik GEEN gebruik meer wilde maken van T Mobiel Thuis, maar kreeg als antwoord “U heeft een nieuw contract dus ik kan u wel afsluiten per Juli, en dan moet u alleen nog even het contract afkopen”  een contract welke ik niet heb ondertekend en waar ik niet van op de hoogte gesteld was tijdens het doorgeven van mijn verhuizing! We hebben u deze gestuurd in uw mail en daarop heeft u niet gereageerd, dus u bent nu telaat.. Ja ik was bezig met een v
erhuizing!!! Of ik dan tijd heb voor andere zaken… 

Resume dit is een laatste poging naar iemand die mij een serieus aanhoort en op basis van het NIET kunnen/willen oplossen van de problemen, mijn contract te ontbinden daar T Mobiel niet kan leveren!!Neem je verlies zoals T Mobiel ( ook mijn werkgever ooit) betaamt.

icon

Beste antwoord door Boris 25 June 2021, 12:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Paul21662,

Welkom op deze klant-helpt-klant community. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics dezelfde klacht te zetten. Dat maakt de community onoverzichtelijk en helpt je allerminst om jouw probleem op te lossen. 1 centraal topic werkt efficiënter. 

Dit is geen klantenservice noch het middel om een officiële klacht of in gebreke stelling te plaatsen. Juridisch is dit niet houdbaar. Wil je dat formeel doen, dan zou je jouw brief naar de Waldorpstraat te Den Haag moeten sturen. Wel kunnen we als medeklanten met je meedenken. Mocht dat niet baten, dan kijken moderators mee. Zij kunnen wel bij klantgegevens en zijn in dienst van T-Mobile. Zij kunnen ook - net als de klantenservice - meekijken op jouw verbinding.

Ik begrijp dat je op DSL zit. Daar is een uitdaging, want de snelheid is van vele factoren afhankelijk, zoals afstand tot de centrale, aantal users, etc. Dat maakt dat er weliswaar een maximale snelheid mogelijk is, maar dat het behalen hiervan nooit gegarandeerd kan worden. Zeker in bepaalde (buiten)gebieden leidt dit tot een mindere kwaliteit internet. Heb je de test op het standalone modem zonder verdere apparaten via WIFI of via bekabelde verbinding getest? Testen zou je altijd bekabeld moeten doen. Dat geeft het beste beeld. Antwoorden hierop helpen ook de moderators met het onderzoeken van oorzaken en het komen tot een passende oplossing.

Overigens het blijft een community, dus iedereen doet zijn best om anderen te helpen. Dat kan lang niet altijd gelijk. Ook voor moderators niet. Daar kan even overheen gaan.  

Reputatie 7

Hi @Paul21662 ,

Dank dat je ook hier je verhaal wilde delen. Het is niet een situatie die wij voor ogen hebben, maar ik lees terug dat we alles in werking hebben gesteld om dit zo goed mogelijk af te handelen. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze collega's aan de telefoon en dat er inmiddels een verzoek is goedgekeurd om het contract kosteloos te beëindigen. De collega die dit voor je heeft ingediend, zal dit voor je afhandelen. Mijn welgemeende excuses en weet dat, ondanks de situatie die zich nu heeft voortgedaan, de deur bij ons altijd openblijft. 

Reageer