Beantwoord

Klacht T-mobile Thuis Internet


Bij dezen dien ik een klacht in m.b.t. mijn T-Mobile Thuis Internet abonnement. Op 25 mei is mijn T-Mobile Internet (Glasvezel) geïnstalleerd. Direct na installatie een storing aan mijn broek die anderhalve week heeft geduurd. Gelukkig was mijn Internet van mijn vorige provider nog niet afgesloten, waardoor ik nog van Internet gebruik kon maken. 

24 juni en 4 verstoringen verder waarvan de kortst durende storing 48 uur duurde. Ik zit op dit moment wederom sinds dinsdagmorgen zonder Internet. VolkersWessels langsgeweest zonder het probleem te verhelpen. Nu in afwachting op de T-Mobile monteur om het ONT kastje te vervangen. Eerstvolgende mogelijkheid voor een afspraak is donderdag 1 juli!!!! Onacceptabel om tot 1 juli zonder Internet te zitten in deze tijd van Thuiswerken via een mobiele hotspot. Hier kunnen de mannen en vrouwen die ik aan de lijn krijg niets aan doen, maar het wederom anderhalf week zonder Internet zitten is meer dan onacceptabel. Mijn Internet verbinding heeft vaker niet gewerkt dan wel. Noodzaak vanuit T-Mobile om hun klanten in dergelijke situaties correct te helpen is ver te zoeken. 

 

Ik zie graag dat mijn klacht serieus wordt opgevolgd en zie dan ook graag dat hier direct actie op wordt ondernomen om dit asap en ver voor 1 juli op te lossen. Klanttevredenheid is ver onder nul gedaald. 

icon

Beste antwoord door Brian 25 June 2021, 17:05

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5

Denk in oplossingen. Gebruik voor nu je gewoon je telefoon als hotspot (tethering).
Wellicht krijg je een vergoeding voor het data verbruik, mocht je daar tegenaan lopen.

Juist omdat het niet meteen op te lossen is (blijkbaar) moet je nu 2 weken wachten.
De agenda zit vaak vol en als toetje is elk bezoek van de monteurs aan een ontevreden klant.
 

En om even te relativeren. Boos zijn is menselijk maar zie het wat menselijker :wink:

Reputatie 7
Badge +4

Wat ook nog wel eens helpt is om Guidion later nog eens te bellen of er ruimte in de agenda is gekomen. Er worden geregeld afspraken verzet, dus dat biedt zeker mogelijkheden.

Reputatie 7

Hi @Ditka1 Watbalen dat je zoveel problemen ervaart met je verbinding. Ik zie dat mijn collega’s het snel opgepakt hebben maar hoe snel een monteur beschikbaar is hangt af van de planning in die regio. Ik had je eventueel nog op een spoedlijst kunnen zetten zodat Guidion contact met je op kan nemen zodra er een plek vrij komt zoals @TAVL al aangeeft maar ik zie dat je inmiddels al op hebt gezegd. :disappointed_relieved:  

Sinds 11 juni problemen met mijn thuis internet van t mobile, op de eerste dag gaf t mobile al aan het probleem is in het buiten kastje, ze sturen toch een eigen monteur en die geeft het zelfde aan het probleem is buiten kpn zal met mij hierover contact opnemen. Eerste week dagelijkse contact gezocht met tmobile duidelijk  aangegeven vanaf dag 1 dat ik voor mijn werk afhankelijk bent van mijn thuis internet,  iedere dag kreeg ik te horen kpn zal contact met je opnemen. Vandaag 6 juli niets vernomen van kpn weer t mobile gebeld tot mijn verbazing geven ze aan dat hun monteur mij  ww heeft gewijzigd toen hij bij mij op bezoek was, hier wist ik niets van, geprobeerd met die ww aan te melden niets, t mobile maakt weer een ww aan de helft van mijn aparaten pakt die ww de andere helft niey, sorry maar vanaf dag 10 probleem met thuis internet van t mobile,  er word nu weeerrr een monteur  gestuurd.

Reputatie 7

Hi @Junenaica, heel fijn dat jij hier jouw verhaal deelt! Ik ga hier gelijk voor jou induiken, want ik wil dit graag zo snel mogelijk voor jou opgelost krijgen. Ik ben meteen in jouw verbinding gaan kijken en dit ziet er aan onze kant gelukkig picobello uit. Klopt het dat jij wel weer van het Internet kunt genieten maar dat het probleem nu enkel zit in de wachtwoorden die zijn gewijzigd? Mijn excuses voor het feit dat deze wachtwoorden zonder jouw overleg zijn gewijzigd. Ik wil heel graag vragen of jij een factory reset van het modem zou willen uitvoeren. Op deze manier worden de instellingen namelijk weer teruggezet zoals ze op de sticker van het modem staan aangegeven. Ik hoop dat dit ervoor zorgt dat al jouw apparaten weer met de Wifi kunnen verbinden.

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset in (naast de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of je modem weer diensten heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Laat jij het weten of dit heeft gewerkt? Zo niet, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen! 💪

Sinds de verhoging naar gigabit internet alleen maar problemen en service ho maar.

alleen maar tickets aanmaken er gebeurt niets.

Gideon inschakelen duurt dagen en dagen geen reply en als ze komen lossen ze niets op.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @E.M.Roodnat, goed dat je het bespreekbaar maakt, het is niet te doen om thuis te werken of überhaupt online te zijn als je verbinding continu wegvalt - sorry daarvoor.

Guidion is inmiddels ingepland zie ik, de monteur zal er alles aan doen om jouw verbinding te herstellen en waar nodig apparatuur te vervangen. Mag ik vragen waar je twijfel over de oplossingsgericht vandaan komt? 

Nu afgelopen donderdagmiddag 18 aug rond 16:00 een melding tijdens het televisiekijken dat geen verbinding met de server gemaakt kon worden. En ja hoor een rood lampje op de modem t54(geen internet) en een rood lampje op de huawei media converter (LOS). Gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Helaas niet op te lossen zonder monteur, een ticket is aangemaakt en binnen een dag zou men contact opnemen voor een afspraak. Vrijdag 19 aug 3 keer gebeld naar de klantenservice,  daar kregen wij de mededeling dat het wel een paar dagen kon gaan duren. Kom ik tot mijn grote schrik er ook nog achter dat ik voor het bellen met t-mobile even een extra telefoonrekening krijg van €35 en mijn vrouw €17 dit is toch weer een duur grapje. In het weekend maar weer gebeld maar de mevrouw (marion)van de klantenservice was niet erg vriendelijk, en snauwde mijn vrouw af, met de mededeling dat wij maar geduld moesten hebben.

Maandag 22 aug weer 2 keer gebeld, s'middags werd verteld dat zei er mee bezig waren en dat het ticket pas de 19 de aug was aangemaakt dat terwijl wij 18 aug de storing al hadden gemeld.

Pas 23 aug kregen wij een berichtje om een afspraak te maken. Eerst volgende mogelijkheid was 29 aug rond 12:00. Toch nog even gebeld met Guidion of het niet eerder kon, de mevrouw van Guidion had heel veel begrip voor de situatie en heeft wat monteurs gebeld of ze ook tijd over hadden. Na een half uur belde die mevrouw terug met de mededeling dat er die dag om  ongeveer 18.00 uur een monteur kon komen. Dit koste mij een snipperdag en het probleem was in 10 min. opgelost het bleek dat in de wijkkast mijn patchkabel in een verkeerde poort was gestoken.

Nu zit ik in nog geen maand tijd dus 1 week zonder internet/tv. 

Wij hebben wel beide een voucher van 7 dagen gekregen, maar ideaal is dat niet.

Ik zou wel graag compensatie van de telefoonkosten en internet willen zien van t-mobile

Reputatie 7

Hoi @T.Lemke,

Dank voor het delen van je ervaring en situatie! Dit is niet wat wij voren ogen hebben en daar wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden. Ik maak dan ook graag direct een vergoeding in orde voor de periode dat jij geen verbinding hebt gehad. Begrijp ik goed aan je verhaal dat de verbinding inmiddels is hersteld? Door de zin “Nu zit ik in nog geen maand tijd dus 1 week zonder internet/tv.” ben ik daar niet helemaal zeker van. Mocht het wel het geval zijn, laat het mij vooral weten. Dan zorg ik meteen dat de vergoeding in orde wordt gemaakt.

Hallo,

 

Ja ik kan weer gebruik maken van al jullie diensten. 

Reputatie 7

Hoi @T.Lemke,

Dank voor je terugkoppeling en duidelijk signaal! Ik heb direct de vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat jij geen verbinding hebt gehad. Deze vergoeding wordt verrekend met de volgende factuur. Nogmaals een excuses voor de gang van zaken, dit is absoluut niet de bedoeling geweest. Mocht je onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, weet dan dat de Community voor je klaar staat.

Reageer