Beantwoord

Klantvoordeel snelheid verhoging wordt niet toegepast?


Heb klantvoordeel snelheid toegepast, heb 100 en zou dan naar 200 moeten gaan?
Als ik een snelheidstest uitvoer blijft het om en nabij de 100?
Graag zou ik dit opgelost zien, anders heeft het klantvoordeel geen zin.
Dit is één van de redenen van mijn overstap.
🤔
icon

Beste antwoord door Brian 25 July 2019, 10:49

Bekijk origineel

24 reacties

Heb je de snelheidsverhoging ook geactiveerd op de My T-Mobile thuis pagina, dan kan het volgens zeggen tot 2 weken duren voordat de snelheid echt gewijzigd is.
Reputatie 6
@buenoshermanos Het is niet toegestaan, om meerdere topics te openen met dezelfde vraag. Als je het storingstopic had gelezen, kon je lezen dat de snelheidsverhoging pas wordt toegepast, als de storing met klantvoordeel opgelost is. Het is heel vervelend maar je zult geduld moeten hebben.

Uit het topic:
Voor wat betreft het Klantvoordeel op T-Mobile Thuis (TV-voucher en speedupgrade): deze zullen pas beschikbaar worden als het Klantvoordeel geactiveerd is. Excuus voor de vertraging
@Glassertje weet niet goed wat je bedoelt, mijn andere vraag ging over nummerweergave. Als je mijn vraag had gelezen had je dat kunnen zien. Ik wist uit het storing topic dat dit niet eerder kon dan dat de storing verholpen is. Mijn klantvoordeel is geactiveerd daarom vroeg ik mij af waarom dit nog steeds op snelheid 100 is en niet op 200.
Dankzij @Doornekamp33 weet ik nu dat dit na activatie enige tijd kan duren, waarvoor dank.
Geen dank, kan het nu niet testen, zit op mijn vakantie adres, maar afgelopen weekend was het bij mij nog niet op 100/100 snelheid, maar zit vanaf het begin al op 80/90 met een 50/50 snelheid.
Reputatie 6
@buenoshermanos Er staat wel dat jouw klantenkorting al is toegepast, maar niet of het geactiveerd is. Dus ik ging ervan uit dat je last had van de storing. Sorry in ieder geval.

Je kan testen of je op een EoF (100Mbit) verbinding zit of GoF. (Gigabit)

Als je de tv uit hebt en bij een speedtest komt je download niet hoger dan 94/95 Mbit en als je de tv aanzet dan gaat je downloadsnelheid ook omlaag. Dan zit je op een EoF verbinding.

Er zal dan iemand naar de centrale moeten om je op een GoF verbinding te patchen. Daarna zal je pas 200Mbit hebben.

Als je een 100Mbit verbinding hebt, dan zit je download en upload boven de 100Mbit, vooral de upload is hoger, is mijn ervaring.
@Glassertje Dank je voor je antwoord, ik had het beter kunnen omschrijven excuses. Zodra ik tijd heb ga ik jou voorstel uit proberen, gisteren had ik een kantoor dagje vandaag ben ik weer op pad. Moet ik het nog melden bij b.v. klantenservice als blijkt dat het omgezet moet worden of word dit automatisch opgepakt, en is dat de reden van de wachttijd?
Reputatie 6
@buenoshermanos Als je hoger dan een 100Mbit abonnement neemt en je zit op een EoF PoP, dan wordt dit automatisch aangepast en iemand op pad gestuurd. Vandaar dat het 2 weken kan duren. Je hoeft hier niks voor te doen.
@Glassertje Top dank je wel 👍🏻
Beste T Mobile,
Heb nu netjes 14 dagen gewacht op snelheid klantenvoordeel, tot op heden is mijn snelheid niet verhoogd. Ik heb 100 en zou met klantenvoordeel 200 moeten hebben. De aansluiting is bekabeld en heb hier een aantal keer snelheidstests op uitgevoerd. Modem reset gedaan 10 seconden van de stroom af helpt ook niet. Voor de rest is alles naar tevredenheid geïnstalleerd en ook geactiveerd zoals het hoort.
Ik heb een foto bijgevoegd van de laatste test vanochtend, dit is van 3 keer het beste resultaat zonder dat er andere apparaten gebruik van maken. Met het hele gezin erop is dit toch echt te weinig en met klantvoordeel 200 was toch echt het uitgangspunt voor de overstap.

Beste T-Mobile,

Ook hier helaas geen snelheidsverhoging van 50 naar 100, klantvoordeel voor mobiele abonnement is wel zichtbaar. Wanneer kan ik de snelheidsheidverhoging verwachten???
Ik heb hier het zelfde probleem (100 naar 200). Ik heb het op de 10e of de 11e geactiveerd. Wie kan mij vertellen hoe lang dit duurt?
Reputatie 6
@buenoshermanos Is het nog hetzelfde ja? Dan is er iets niet goed. Heb je wel een bericht gehad dat de dienst opgeleverd is? Weet niet of T-Mobile dat doet maar andere providers wel.

Je hebt wel glasvezel toch? Wat is maximaal bij jou leverbaar? 500Mbit of 750Mbit? Als het 750Mbit is dan zit je op ODF en mij is inmiddels uitgelegd dat ODF altijd op een gigabit poort zit.

Het kan natuurlijk ook zijn, dat de storing op jouw klantenvoordeel nog niet helemaal is opgelost. Maar daar kan alleen webcare op antwoorden.
@Glassertje Voor zover geen bericht hierover, maar ook niet op mijn vraag? 🙂 Alle klantvoordeel is geactiveerd extra mb's mobiel, extra's 2e mobiel zelfde adres partner, pakket korting extra zender pakket enz. en alles werkt echt super 👌🏻Alleen de snelheid blijft achter helaas en is idd glasvezel, speciaal door een monteur hier aangesloten maximaal is 500 Mbit als ik postcode check doe..
Reputatie 6
@buenoshermanos Als max 500Mbit is dan zit je in WBA (KPN) gebied. Dan kan het zijn dat er nog iemand op pad moet. Maar dit kan alleen webcare zien. Misschien kan @Brian eens voor je kijken? Misschien als ik iemand tag, dat je wel een reactie krijgt?
@Glassertje Als dat mogelijk is graag, dank je wel.
@Glassertje Als dat mogelijk is graag, dank je wel.


Hallo @Brian via @Glassertje heb ik begrepen dat jij mogelijk hier eens naar kan kijken en informatie kan geven.

Hoor het graag.
Reputatie 6
@buenoshermanos Het is niet zo zeer alleen Brian, maar hij is onderdeel van webcare.

Heb zojuist wat anders gedaan, hopelijk werkt het. Kan helaas als medekant niet veel meer.
@buenoshermanos Het is niet zo zeer alleen Brian, maar hij is onderdeel van webcare.
Begrijp ik @Glassertje misschien dat hij het opmerkt en door kan spelen of kan bijdragen, dank je.
Reputatie 7
Hi @buenoshermanos, ik graag hoe het komt dat je nog steeds maar 100 Mbps haalt! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

@TonyC @flamos Voor jullie is de snelheidsverhoging geactiveerd maar deze loopt niet door vanwege de problemen die we op dit moment ervaren met Klantvoordeel, excuses hiervoor. Maar wees gerust, we zijn bezig om deze issues te verhelpen en in ons Klantvoordeel topic houden we iedereen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!

Voor het issue rondom Klantvoordeel met een Thuis abonnement hebben we dit topic in het leven geroepen:
[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis
tot heden nog steeds geen snelheidsverhoging...
duurt wel lang deze storing. factureren gaat altijd goed, nooit storing😈
Hallo,

Sinds mei zijn wij overgestapt naar T-Mobile. Dmv. Klantvoordeel zou mijn internetsnelheid van 100 mbit naar 200 mbit gaan alleen is dit nog niet het geval! Nou heb ik al een aantal keer gebeld maar ik krijg alleen mensen aan de telefoon die het niet snappen of niet willen snappen. Graag hoor ik snel van jullie.
Hi,

Ik heb langer dan een maand geleden actie “Klantvoordeel Meer snelheid” (50 Mbit/s naar 100 Mbit/s) geactiveerd maar helaas tot heden nog geen snelheidsverhoging merkbaar.

Is er al een oplossing gevonden hiervoor T-Mobile?

Alvast bedankt,
Reputatie 7
Hi @fonsw,

Mooi dat je Klantvoordeel hebt: gratis extra TV zenders en gratis een hogere snelheid! Ik zie dat Klantvoordeel voor snelheid aanstaat op dit moment bij jou. Je krijgt de snelheid van 50 Mbps voor de prijs van 20 Mbps. Wil je liever 100 Mbps voor de prijs va 50 Mbps? Pas dit dan direct aan via My T-Mobile Thuis. Zo heb je zelf, 24/7, controle over jouw abonnementen!

@Eeyore1983, voor jou heb ik hetzelfde advies. Als je Klantvoordeel is geactiveerd, dan kun je jouw snelheid direct aanpassen via My T-Mobile Thuis. Zo heb je zelf, 24/7, controle over jouw abonnementen!

Hi @TonyC, ik zie dat het Klantvoordeel - meer snelheid inmiddels is geactiveerd!

Mochten er nog issues zijn met Klantvoordeel en jouw Thuis abonnement, in dit topic houden we je op de hoogte: [Info] Klantvoordeel activeren met Thuis.
Hoi Sander,

Wellicht heb je niet goed gekeken. Ik heb zoals ik reeds heb aangegeven een Internet 50 (50 Mbit/s) pakket. Door klantvoordeel zou die verhoggd moeten worden naar Internet 100 (100 Mbit/s) .

Internet 20 zou betekenen dat ik al die tijd veel meer betaald heb dan dat ik daadwerkelijk heb gekregen.

Bedankt voor jouw reactie.

Gr,

Reageer