Beantwoord

KPN monteur is ingepland

  • 21 February 2021
  • 4 reacties
  • 235 Bekeken

Na de verhuizing naar het nieuwe huis heeft de monteur van Guidion eea geïnstalleerd en een Monteur van kpn aangevraagd. Wij hebben nu geen tv en geen internet. De medewerkers van tmobile kunnen niet aangeven wanneer ik de monteur van kpn kan verwachten. Ik vind dit erg vaag….hebben andere tmobile klanten hier ervaring mee? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 February 2021, 04:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Samenths 

Wanneer een monteur geen licht meldt dan zou er normaal binnen 5 dagen contact worden opgenomen door KPN.

Als T-Mobile zijn werk doet en dat ticket doorstuurt naar KPN netwerk en niet klanten doorstuurt naar KPN, en roept wij weten het ook niet.

En geen licht op de vezel hoeft de monteur alleen even het glas aan te sluiten, zo gebeurt als ze weten dat ze het moeten doen.

Reputatie 7

Hoi @Samenths ,

Dank je voor je bericht aan de Community! Zoals @Waqqas aangeeft kant het een aantal dagen duren voordat KPN contact met je opneemt. Gelukkig zie ik dat dit vandaag is gebeurd en er een monteur kan langskomen. Laat je ons weten hoe de afspraak is gegaan? We zijn erg benieuwd.

Hoi Boris, KPN monteur is inderdaad geweest en heeft de verbinding gemaakt. Helemaal prima!

Reageer