Beantwoord

Langzaam T-Mobile Thuis internet

  • 14 September 2017
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Hallo Beste T-Mobile,

Ik ben sinds April j.l ongevraagd en niet op eigen initiatief, overgegaan van Vodafone thuis naar T-Mobile thuis.
Maar ik ben absoluut niet te spreken over deze provider, en dan druk ik het nog op een milde wijze uit.
Ik word sinds vorige week dinsdag van het kastje naar de muur geslingerd.

Ik zou eigenlijk 500mbps +/- op glasvezel moeten ontvangen maar de snelheid bedraagt op dit moment 100 down en 250 up, het is de hele dag door erg onstabiel.
Gisteravond is er een monteur van Guidion bij me geweest, en zou er een nieuwe modem geplaatst worden
Echter was de klantenservice van T-Mobile niet bereikbaar, en heeft de monteur een half uur in de wacht gestaan en kreeg niemand aan de lijn.
Modem is niet geplaatst omdat deze niet door T-Mobile geactiveerd kon worden.
Uiteindelijk is de monteur met modem en al vertrokken, en bleef ik met de drama achter.

Vandaag zelf voor de zoveelste keer met T-Mobile gebeld, en er werd me weer van alles beloofd,
maar tot op heden zonder resultaat.
Want zoals ik zelf alweer had verwacht, blijft het wederom verdacht stil
aan de kant van T-Mobile, en wederom komen ze de afspraak om mij
vandaag nog terug te bellen NIET NA.
Laat staan dat er een oplossing is voor mijn onstabiele glasvezel verbinding!
Ik begin het nu zo langzamerhand goed zat te worden, en een jaar verlening van mijn contract per oktober
die kan t-mobile wat mij betreft op hun buik schrijven :@:@
icon

Beste antwoord door Brian 20 September 2017, 14:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Dinny, ik zie je dat je inmiddels ook al telefonisch en via social media contact met ons op hebt genomen. We hebben je verbinding gecontroleerd en we hebben de netbeheerder Reggefiber ingeschakeld om het probleem te verhelpen. Reggifiber neemt contact met je op om hier een afspraak voor te maken! Omdat je al via een andere weg bent geholpen heb ik dit topic als 'beantwoord' gemarkeerd. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer