Beantwoord

Maandelijks storing glasvezel internet - onder contract uit

  • 15 June 2021
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik ben in februari overgestapt van Trined naar T-Mobile internet wegens alle diensten bij 1 provider (inclusief mobiel wat bij Vodafone zat).

Ik dacht makkelijk slechts 1 factuur maar dat valt nu al tegen. Ik krijg 1 factuur van internet en 1 van mijn mobiel:(.

 

Daarnaast heb ik nu elke maand wel een flinke storing los van de kleine storingen waardoor ik (eigen bedrijf thuis) niet kan werken.
Ben afhankelijk van het internet.

  • 1ste storing begon 1 week na aansluiting. Is vanzelf opgelost na paar keer bellen.
  • 2de storing in mei toen is vanzelf over gegaan
  • 3de storing eind mei toen is monteur 1 dag later gekomen maar toen werkte alles in 1 x weer. Deze heeft enkel de Huwai glasvezelf box vernieuwd want kon verder niks zien
  • Nu vandaag weer geen internet (heel de dag al niet) en nu zelfs rood knipperend lampje op de Huwai.

Nu moet de technische dienst uitzoeken alleen dat kan 2 dagen duren en als ze dan monteur aansturen kan het weer 2 dagen duren. Ik kan hier niet op wachten!

Ik ben afhankelijk van internet en een storing van 1 uur kan wel eens gebeuren maar van zoveel uur (van 8 tot nu toe kan niet).

Ik vermoed dat probleem bij wijkcentrale moet zitten. Weet iemand of ik KPN daarover kan bellen of ze sneller kunnen checken of de storing daar zit? Net of mijn kabel daar niet goed zit.

Daarnaast wil ik weg bij T-Mobile omdat ik bij Trined NOOIT storingen heb gehad en nu al diverse keren.
Ik kan niet werken (sites bouwen) en klanten worden boos. Ook mijn VOIP toestel werkt niet.

Kan ik onder contract uit wegens wan presentatie van T-Mobile?

Cédric

icon

Beste antwoord door Brian 16 June 2021, 12:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Het is helaas niet mogelijk om hierover met KPN contact op te nemen, T-Mobile zal hiervoor een ticket moeten aanmaken.

Heb je de Huawei converter ook al even kort van het stroom gehaald?

Het is helaas niet mogelijk om hierover met KPN contact op te nemen, T-Mobile zal hiervoor een ticket moeten aanmaken.

Heb je de Huawei converter ook al even kort van het stroom gehaald?

Ik heb de “Huawei” meerdere malen van stroom gehaald (1 minuut gewacht) en weer aangezet. Maar de rode knipper lampje blijft helaas.

Heel vervelend want ben bang dat dit nog dagen gaat duren:-(

Reputatie 7

Hi @ceweb Mijn collega heeft vanochtend de opdracht voor een monteur uitgestuurd, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! Ik zie dat je via meerdere manieren contact met ons opgenomen hebt, je kan het het beste houden bij één “kanaal”, dan voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten en kunnen we het snelst voor je aan de slag.

Ik heb de “Huawei” meerdere malen van stroom gehaald (1 minuut gewacht) en weer aangezet. Maar de rode knipper lampje blijft helaas.

 

@ceweb

heb je ook je modem/router toen van het stroomnet gehaald? Zoniet, haal beide van het stroomnet, na 1 minnut de Huawei convertor weer aansluiten. Wacht een minuut of 5 en dan je modem/router weer aansluiten. Vele zullen zeggen dat je binnen 1 minuut weer je modem/router kan aansluiten, ik praat uit ervaring dat iets langer wachten vaak een beter resultaat geeft. Wil niet zeggen dat dit ook bij jouw het geval is, kan ook meer mis zijn bij jouw verbinding.

Welk merk en type modem/router heb je trouwens?

Hi @ceweb Mijn collega heeft vanochtend de opdracht voor een monteur uitgestuurd, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! Ik zie dat je via meerdere manieren contact met ons opgenomen hebt, je kan het het beste houden bij één “kanaal”, dan voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten en kunnen we het snelst voor je aan de slag.

Goedemorgen, Hoe kan een partij zoals T-Mobile een krant zolang laten wachten in deze tijden op normaal werkend internet?
Dinsdag vanaf 8 uur storing geen internet, nu inmiddels donderdag en nog steeds geen internet.
Morgen komt een monteur tussen 10 en 12 uur (als goed is) maar als het probleem aan wijkcentrale licht dan kunnen ze dat niet oplossen.

 

Vind het erg teleurstellend dat dit zo lang moet duren! Ik neem aan dat T-Mobile begrijpt dat ik niet langer klant wil zijn en naar een andere provider over wil gaan en dit ook accepteert.

Ik heb de “Huawei” meerdere malen van stroom gehaald (1 minuut gewacht) en weer aangezet. Maar de rode knipper lampje blijft helaas.

 

@ceweb

heb je ook je modem/router toen van het stroomnet gehaald? Zoniet, haal beide van het stroomnet, na 1 minnut de Huawei convertor weer aansluiten. Wacht een minuut of 5 en dan je modem/router weer aansluiten. Vele zullen zeggen dat je binnen 1 minuut weer je modem/router kan aansluiten, ik praat uit ervaring dat iets langer wachten vaak een beter resultaat geeft. Wil niet zeggen dat dit ook bij jouw het geval is, kan ook meer mis zijn bij jouw verbinding.

Welk merk en type modem/router heb je trouwens?

Ik heb van alles geprobeerd zelfs langer dan 1 minuut of 5 gewacht maar er brand een rood lampje op de glasvezel kastje (knipperend) dus er is geen signaal.

Reputatie 7
Badge +8

@ceweb Ik heb even een analyse voor je uitgevoerd en zo te zien is de ONT (witte Media Converter) offline. Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je een afspraak hebt ingepland. Top! Ik ga er vanuit dat het na deze afspraak helemaal goed moet komen!

Reageer