Beantwoord

Mediaconverter + Orbi RBR20 geen tv

  • 11 February 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo,

Ik heb inmiddels een media converter aangeschaft en de brakke draytek ertussenuit gehaald. Ik krijg echter iets niet voor elkaar. Ik wil graag internet en tv kijken via de orbi router en de 2de tv via een orbi satelliet. Nu krijg ik wel internet, maar geen tv. Daarnaast wil ik graag mijn raspberry pi en nas extern kunnen benaderen, maar dit lijkt niet te werken doormiddel van portforwarding. Maar het belangrijkste is tv en internet:) Kunnen jullie aangeven of het zo goed staat ingesteld? Gezien ik maar port1 kan selecteren en niet meerdere.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 15 February 2021, 12:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

hierbij de screenshot ( als dit lukt)

 

Ik heb inmiddels tv, hoe? geen idee? Ik ben wel vergeten te melden dat ik twee routers omgetoverd heb tot netwerkswitch en die heb ik gisteren opnieuw ingesteld, wellicht dat dit het probleem kan zijn? Nu moet ik nog een tweede settopbox voor boven aansluiten, die gaat direct van een orbi satelliet aansluiten, maar ook hier weer geen beeld. Iemand nog ideeën hoe ik dit het beste kan aansluiten/ instellen?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Doraonline, zo te zien heb je in het volgende topic dezelfde vraag gesteld en ik was blij om te zien dat deze is beantwoord: TP-Link MC220 + Orbi RBR20 met twee satellites Of enkel tv of enkel intern. Hierom sluit ik dit topic. Succes met knutselen!