Beantwoord

Meshpunten verliezen vaak de verbinding met modem

  • 22 December 2020
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Omdat ik thuiswerk en op zolder slechte wifi had heb ik twee meshpunten besteld. Sinds de installatie heeft het nog niet goed gewerkt. Meerdere malen alles gereset met de helpdesk, vervolgens is er één van beide punten vervangen omdat die storing zou geven. Helpdesk kan nu niets meer behalve aan te bevelen de boel te resetten of een Wifi punt te bestellen…

Dit forum is een beetje de laatste hoop, anders maar naar een andere provider in de hoop dat het dan beter werkt.

 

icon

Beste antwoord door Brian 24 December 2020, 15:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @jrwekker, ik kijk graag met je mee! Welke problemen ervaar je precies? Je hebt het ongetwijfeld al gedaan maar even als dubbelcheck, heb je de plek en de verbinding tussen de Wifi punten al geprobeerd te optimaliseren? Op onze website zie je hoe je dit het beste kan doen: Wifi problemen. Zo ja, hoe is de signaal kwaliteit tussen de verschillende Wifi punten? En wat zie je terug in de MPro app? Ervaar je de problemen zowel met de 2.4 Ghz frequentie als de 5 Ghz frequentie? Veel vragen maar hopelijk krijgen we dan duidelijk wat er eventueel mis gaat en hoe we het op kunnen lossen!

Reputatie 7

@jrwekker dat klinkt bekend. ik heb het opgelost door de wifi kanalen van het modem vast te zetten.

Reputatie 2

@Hidden.nld mag ik vragen welke instellingen je hebt gebruikt? 

Reageer