Beantwoord

Modem reageert niet meer

  • 13 December 2020
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik zette vanmorgen mijn modem aan maar er gaan geen lampjes branden. Ik heb alles al geprobeerd maar het modem doet niks meer. 
 

Hoe snel kan ik een nieuw modem ontvangen? Lukt dat vandaag nog via een medewerker?

 

Bijvoorbaat dank! 

icon

Beste antwoord door yalerta 13 December 2020, 13:34

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb zojuist gebeld en het is overgedragen naar de technische dienst, ik zal binnen 4 kalenderdagen iemand in huis hebben om het modem te checken en vervangen.

Reputatie 7
Badge +5

Er zal wel 4 werkdagen bedoeld worden. dat toch beetje anders met weekeinddagen ertussen.

Niet per ongelijk aan de achterzijde van de modem een schakelaartje ingedrukt of weet je zeker dat er spanning op het stopcontact staat?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Butender, daar moet inderdaad iets aan gedaan worden! Ik raad je aan om zeker de tips van @yalerta uit te proberen, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk dé oplossing zal bieden. Het zou natuurlijk mooi zijn als je hiermee direct weer bent voorzien! :slight_smile:

Reageer