Beantwoord

NBA 21 error 58d85bb8

  • 27 November 2020
  • 41 reacties
  • 1817 Bekeken

Ik krijg constant deze error tijdens het spelen van NBA 2K21. Graag zou ik stap voor stap willen weten hoe ik dit kan oplossen.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 December 2020, 10:14

Bekijk origineel

41 reacties

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NrileyL 

Dit lees ik op google :

Volgens een ondersteuningspagina van 2K Games is de fout het gevolg van het niet downloaden van de nieuwste updategegevens.

"Als dat gebeurt, betekent dit dat je niet verder kunt spelen totdat je de meest recente hebt.

Je zou dit in gang kunnen zetten door een paar keer in play now mode te spelen volgens de website.

Dit is niet de error code die ik krijg. De error code die ik krijg is 56d85bb8.

Reputatie 7
Badge +15

Herstarten van de modem of mediaconverter lost het niet op?

Heb je het beide bedraad en via de WiFi getest en welke modem heb je?

Ja modem al meerde malen opnieuw opgestart en kabel en wifi geprobeert. Meerdere malen contact gehad met jullie technische dienst en alles was prima met de modem volgens hun. Heb modem zyxel t-50.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @NrileyL via Google is er wel het een en ander te vinden.

Fix error Heb je daar al gezocht?

Ik probeer dit nu maar kom nu niet in mijn modem settings via https//192.168.1.194. Mijn gebruikers naam en ww kloppen niet.

Reputatie 7
Badge +15

@NrileyL 

De Zyxel modem is te bereiken via 192.168.1.1, gebruikersnaam admin en wachtwoord staat achter de modem bij login password.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@NrileyL 

Heb je toevallig een andere hoofd router o.i.d.?

 

Nee dit is de modem die ik heb gekregen van t-mobile. Heb via me playstation het ip adres opgezocht en daar staat 197.168.1.194. Maar achter op de modem staat wel 197.168.1.1. 

Die met 194 eindigd geeft wel mijn modem aan.

Is het misschien nog mogelijk om achter mijn gebruikersnaam en ww te komen, want ik zit op dit moment nog steeds met het probleem.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @NrileyL,

Tof dat je zo'n fan van basketbal bent! Ik ben gaan zoeken op ons forum, en hierdoor kwam ik het volgende topic tegen waarin jouw probleem exact wordt beschreven en opgelost: UPNP poorten open zetten voor ps4. Wil je ook voor andere consoles de oplossing weten? In dat geval heb ik op deze pagina van Quora alternative waardes gevonden.

Wat betreft het inloggen op het modem: zoals @Waqqas al terecht aangeeft zou je op ons Zyxel modem in moeten kunnen loggen met de volgende gegevens:
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: achterop het modem op het witte kaartje.

Mocht dit niet helpen, dan zou je nog admin als wachtwoord kunnen proberen, maar eigenlijk horen alle Zyxel modems een gepersonaliseerd wachtwoord te hebben. Wellicht dat je het wachtwoord ooit hebt gewijzigd? In dat geval is het standaard wachtwoord terug te zetten door een fabrieks reset op het modem uit te voeren. Uitleg hierover vind je op deze pagina: Factory reset modem (fabrieksreset).

 

Hierna kan je weer met Unlimited plezier gamen! :wink:

Hi cal,

Dit is wat ik te zien krijg, maar begrijp aam de hand van de links die je hebt gestuurd niet wat ik op welke plek moet invoeren.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NrileyL 

Dit zijn de open te zetten poorten.

Je maakt dus 4 regels aan, 1935 TCP, 3478 t/m 3480 TCP en 3074 UDP, 3478 t/m 3479.

Voorbeeld :

Activeer het balkje bij actief

Servicenaam (gewoon een naam)

WAN interface (bij DSL laat het zo en indien je glasvezel hebt kies ETH_ETHERNET

Startpoort 1935

Eind poort 1935

Beide vertaling velden worden automatisch ingevuld

Server IP (IP van je PlayStation)

Protocol TCP of UDP

Opslaan.

Bij de 2de regel startpoort 3478 en eindpoort 3480

 

Hi waqqas,

Klopt het wat ik hier heb gedaan?

Reputatie 7
Badge +15

@NrileyL 

Ziet er goed uit, misschien kan het nodig zijn om je modem te herstarten.

Kijk dan eens of je nog steeds problemen ervaart tijdens het gamen.

Nou helaas krijg ik nog steeds dezelfde error. Ik heb me modem 2x opnieuw opgestart maar het blijft gebeuren.

Reputatie 7
Badge +15

Ik denk dat er dan nog maar één optie over is en dat is de Zyxel vervangen door een Fritzbox 7590 bijvoorbeeld.

Mensen met NBA 2k20 hadden ook problemen met online gamen en het vervangen van het T-Mobile modem was de oplossing.

Maar dat betekent dus dat ik vanuit mijn kosten een andere modem moet kopen? En als dat moet stap ik liever over naar een andere provider maar dan natuurlijk zonder kosten.

Ook ik ervaar deze foutmelding bij elk "mycareer" online potje dat ik speel. Ik ben sinds december bij tmobile en sindsdien krijg ik de foutmelding bij nba2k21 en 2k20. Na al het bovenstaande te helpen doorlopen bij beide games lijkt het me dat het aan de type modem te liggen. Nu mijn vraag, zijn er andere modems en kan tmobile deze aanbieden, want zoals @NrileyL ook al aangaf, als dit niet op te lossen valt stap ik liever over naar een provider met een werkende modem (voor nba 2k)

Reputatie 7
Badge +15

Het probleem ligt meestal aan het T-Mobile modem (ongeacht welke). Met een andere modem werkt het goed meestal.

@Waqqas bedankt voor je snelle reactie, maar dus met andere woorden ik moet overstappen?

Reputatie 7
Badge +15

Ik weet niet of je DSL hebt of glasvezel maar een andere modem plaatsen is gewoon mogelijk en mensen hier op de community helpen je daarmee mocht het niet lukken.

Of je wilt overstappen is aan jou.

Reageer