Beantwoord

NBA 21 error 58d85bb8

  • 27 November 2020
  • 41 reacties
  • 1817 Bekeken

Ik krijg constant deze error tijdens het spelen van NBA 2K21. Graag zou ik stap voor stap willen weten hoe ik dit kan oplossen.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 December 2020, 10:14

Bekijk origineel

41 reacties

Na even zoeken in de berging heb ik een ARRIS TG2492LG-ZG. Zou ik deze dus gewoon op het netwerk kunnen aansluiten? Ik heb momenteel glasvezel, het 1000mb/s abo

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Shyrano, tof dat je nog een modem hebt liggen! Ik vermoed dat je een hoop hebt aan het volgende topic: Je eigen modem bij T-Mobile Thuis. Hopelijk lukt het je en knutselse! 

Dus om het probleem op te lossen moet je de Fritzbox 7590 kopen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chahid 

Dat klopt, er zit blijkbaar iets in het T-Mobile modem waardoor je niet optimaal kunt genieten van NBA2K21.

Thx voor het snel reageren. Nog een vraag vervang je dan Fritzbox 7590 met je router of hoe moet ik dat gebruiken?

Reputatie 7
Badge +15

@Chahid 

Gewoon direct aansluiten op de mediaconverter of aan de DSL kabel en het T-Mobile profiel selecteren op de Fritzbox.

Zorg dat je Fritzbox de laatste update heeft.

Hey, 

 

Ik ben nu al een week of 3 klant bij Tmobile en deze topics aan het doorlezen om probleem op te lossen. Helaas biedt tot op heden niks uitkomst. Mijn set up is bekabeld en werkt als een trein, echter niet met NBA2k21 op ps5. 

Mijn ervaringen: 

  • DMZ en port forwarden resulteren in niks.
  • Klantenservice is bekend met het probleem en kan verder niks betekenen.
  • Eigen router plaatsen na het modem doet ook niks. 
  • Monteur aanvraag wordt niet goedgekeurd

Ik vind het nogal idioot dat is als nieuwe klant een eigen modem moet gaan halen en krijg ook geen enkele zekerheid dat dit het probleem verhelpt. 

Ik kwam op portforwarding.com het volgende tegen: 


Typically, ZyXEL routers are fairly easy to configure, but their port forwarding section is a little more challenging. Normally, a ZyXEL router refers to a port forward as a NAT/SUA Server, which can be a bit confusing. When creating a port forward you need to make sure SUA Only is marked. If it is not marked you cannot continue until you have made some major changes to your network. This is not normally a problem however and you should have no problem configuring your ZyXEL router.

 

Ik kan deze setting echter niet vinden, heb stiekem het idee dat het hele portforwarden en DMZ instellen niet werkt op dit modem. Iemand de gouden tip? 

 

Thanks!

Hi @Shyrano, tof dat je nog een modem hebt liggen! Ik vermoed dat je een hoop hebt aan het volgende topic: Je eigen modem bij T-Mobile Thuis. Hopelijk lukt het je en knutselse! 

Ik zie hier een link naar 2 mogelijkheiden, Huawei en Draytek, is er ook nog een mogelijkheid voor Zyxel? 

Reputatie 7

Hi @dechrishop Die is er zeker! Één van onze users heeft een super uitgebreide guide gemaakt, deze is hier te vinden.

Hi @dechrishop Die is er zeker! Één van onze users heeft een super uitgebreide guide gemaakt, deze is hier te vinden.

 

Begrijp ik hier goed uit dat ik een switch kan plaatsen voor het moden en dus zonder het modem mee te nemen zaken aan kan sluiten op het internet? Op dit moment lijkt de beperkende factor in deze het modem, deze buitenspel zetten via de switch zou een oplossing kunnen zijn, of ben ik wartaal aan het uitslaan? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dechrishop 

Heb je glasvezel of DSL?

Voor glasvezel (Zyxel) kan je de Huawei link volgen en je eigen modem met vlan ondersteuning op de mediaconverter aansluiten.

Mocht je ook vast bellen hebben dan zal dat niet werken op je eigen router, daarvoor kun je een managed switch op de mediaconverter aansluiten, in de 2de poort van de switch de Zyxel en in de derde je eigen router (mag ook een router zonder vlan ondersteuning zijn zo) bijvoorbeeld.

Goedenmiddag ik heb hetzelfde probleem ik zag dat iemand ook een nighthawk had hoe kan ik dit precies regelen

Hallo @Chahid 

Dat klopt, er zit blijkbaar iets in het T-Mobile modem waardoor je niet optimaal kunt genieten van NBA2K21.

Ohh ik zie dit nu pas dus de fritzbox zou moeten helpen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Droy 

Dat klopt, als je de T-Mobile modem vervangt door een Fritzbox dan zou het opgelost moeten zijn.

Oke ik ga deze binnenkort gelijk halen dank u wel

Reputatie 7
Badge +15

@Droy 

Neem wel een geschikte Fritzbox waarop je het T-Mobile profiel kan kiezen.

Van de 7590 weet ik dat hij werkt en zorg dat hij de laatste firmware heeft.

Reageer