NBA2K19 error code 56d85bb8

  • 3 August 2019
  • 5 reacties
  • 1504 Bekeken

Ik speel het spel NBA2K19 online en het werkte altijd perfect, maar sinds ik een nieuwe router heb (ik ben van Ziggo naar T-Mobile gegaan) kan ik geen potje afmaken en wordt ik de hele tijd uit mijn potjes gegooid en krijg ik dit in beeld:

There is a problem with your connection to our online services. Please visit http://www.NBA2K.com/status for up to date information. Error code: 56d85bb8.

wat raar is omdat mijn WiFi verder goed werkt en andere spellen werken wel. Hoe kan ik dit oplossen?

5 reacties

Hi @ME1985 ,

Ik ervaar precies hetzelfde probleem maar dan bij NBA2K20. Bij elke gamemode in The Neighborhood krijg ik de foutmelding: 56d85bb8 te zien. Als ik MYteam speel of online tegen een vriend heb ik nergens last van. Ik heb zelf port forwarding geprobeerd maar dit hielp bij mij niet. Heb jij ondertussen als een oplossing gevonden?

Reputatie 7
Hey @ME1985,

Misschien heb je hier iets aan. Een andere optie zou kunnen zijn om port forwarding toe te passen in de instelling van je modem, hier zie je welke poorten je moet openzetten voor de game die je speelt. Succes! ☺️
Reputatie 3

Zie hier de oplossing voor je probleem.

Eigen router

Reputatie 7
Hey @ME1985,

Jij wil gewoon graag fijn goed kunnen gamen, en onze diensten horen het ook gewoon goed te doen. Alleen gamen via Wifi zou ik niet aan willen raden. Als het even kan zou ik als ik jou was je PC, Playstation of andere apparaat via een internetkabel op je modem aansluiten. Je zal merken dat dit veel beter werkt. Vooral een Playstation kan soms wat meer van de verbinding willen gebruiken, en dan kan je beter bekabeld aangesloten zijn. Je ontlast daarmee ook de wifi voor alle andere apparaten. Het werkt veel beter. Ik hoop dat je hier wat mee kan!
Hi Piotr,

dank je voor je reactie ! Sorry ik ben niet volledig geweest in mijn vraagstelling. Ik speel al bekabeld. Dit maakt geen verschil. Ik blijf hetzelfde probleem houden.

Reageer