Beantwoord

Netwerk valt weg bij Warzone

  • 15 May 2021
  • 7 reacties
  • 236 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,


Sinds een aantal dagen gebeurd het regelmatig (lees: zeker 4 op de 5 keer) dat het volledige netwerk wegvalt zodra ik een potje Warzone start. Het spel heeft het maanden gedaan, maar uit het niets loop ik tegen deze problemen aan. Het spel start gewoon op, maar zodra ik een potje start gebeurt dit vaak na een halve minuut spelen ongeveer.

Ik heb lopen googelen als een bezetene, maar kon niets vinden om dit probleem te verhelpen. Tot ik googelde naar (vraag me niet waarom) “Warzone Draytek”, Toen kwam ik meerdere T-mobile klanten tegen met ditzelfde probleem:
 


Licht dit zoals in bovenstaande draadjes te lezen valt aan de router, en zo ja, kan ik een nieuwe krijgen?

Groeten Luc ​

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 15 May 2021, 22:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Luc,

Het is op zich een bekend issue van de Draytek dat zowel bekabeld als wifi internet soms (even) wegvalt. De modem zal dan wellicht vervangen moeten worden. Dit is ter beoordeling van T-mobile backoffice of de monteur. Een  moderator kan eea eventueel in gang zetten.

Mvg. Marcel

Reputatie 7

Hoi @Ldwldw ,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega’s aan de telefoon en dat er een een modemruil samen met een monteur onderweg is. Wil je ons laten weten of dit ook bij jou de problemen doet oplossen? We horen het graag! 

Hoi @Ldwldw ,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega’s aan de telefoon en dat er een een modemruil samen met een monteur onderweg is. Wil je ons laten weten of dit ook bij jou de problemen doet oplossen? We horen het graag! 


Hoi Boris,

Ik heb hier vergelijkbare problemen met mijn modem. Bij het spelen van Battlefield of andere online games op de playstation, krijg ik opeens constant connection errors. Modem resets werken niet, poorten openzetten ook niet.

Heb ik last van hetzelfde met mijn Zyxel modem?

Reputatie 3

Hoi @Ldwldw ,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega’s aan de telefoon en dat er een een modemruil samen met een monteur onderweg is. Wil je ons laten weten of dit ook bij jou de problemen doet oplossen? We horen het graag! 


Hoi Boris,

Ik heb hier vergelijkbare problemen met mijn modem. Bij het spelen van Battlefield of andere online games op de playstation, krijg ik opeens constant connection errors. Modem resets werken niet, poorten openzetten ook niet.

Heb ik last van hetzelfde met mijn Zyxel modem?

Meld je hier maar

iedereen met de zelfde problemen

 

 

Hoi @Ldwldw ,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega’s aan de telefoon en dat er een een modemruil samen met een monteur onderweg is. Wil je ons laten weten of dit ook bij jou de problemen doet oplossen? We horen het graag! 


Hoi Boris,

Ik heb hier vergelijkbare problemen met mijn modem. Bij het spelen van Battlefield of andere online games op de playstation, krijg ik opeens constant connection errors. Modem resets werken niet, poorten openzetten ook niet.

Heb ik last van hetzelfde met mijn Zyxel modem?

Meld je hier maar

iedereen met de zelfde problemen

 

 


Deze zojuist gevonden, heb er ook gereageerd. Bedankt voor de tip. T-Mobile mag wel een groot onderzoek gaan opzetten als zoveel mensen problemen hebben.

Hoi @Ldwldw ,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega’s aan de telefoon en dat er een een modemruil samen met een monteur onderweg is. Wil je ons laten weten of dit ook bij jou de problemen doet oplossen? We horen het graag! 

Klopt; Er is vandaag een monteur geweest. Wel zonder modem, dat komt morgen met de post… :| 

Reputatie 7

Hi @Ldwldw, wat balen om te horen dat het modem niet binnen was toen de monteur op de stoep stond! Ik heb gelijk een nieuw verzoek ingediend voor Guidion, zodat jij een nieuwe afspraak in kunt plannen. De technische dienst zal Guidion nogmaals aansturen en wanneer dat gedaan is, ontvang jij weer een SMS/e-mail met daarin de afspraaktool. Ook heb ik de Track and Trace gecheckt en ik zie dat jij de pakketbezorger gemist hebt vandaag, maar dat jij het pakket bij een PostNL-punt af kunt halen. Ik hoop dat het lukt om vandaag of morgen het pakket op te halen en hoop dat jij snel een afspraak met Guidion kunt inplannen. Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan vooral weten. Ik help je graag! 😊

Reageer