Nieuwe klant, al zes weken geen internet!

  • 3 November 2020
  • 13 reacties
  • 362 Bekeken

Uit frustratie plaats ik hier maar even een post.

 

Ik heb op 25 september (twee weken na het bestellen) een afspraak gehad met de monteur van guidion om glasvezel te installeren maar er bleek iets fout te zijn, het FO lampje brandde niet. Vervolgens heeft de monteur tegen mij gelogen (de klantenservice gaf expliciet aan dat dit een leugen was) dat ik binnen twee dagen door de KPN gebeld zou worden om een afspraak te maken.

 

Na twee dagen niets te hebben gehoord ben ik gaan bellen met de klantenservice, die mij adviseerde geduld te hebben en te wachten tot vrijdag. Die vrijdag is inmiddels meer dan een maand geleden! En ik heb nu al letterlijk vijf keer hetzelfde verhaal gehoord zonder dat er ook maar IETS veranderd of concreet duidelijk gemaakt word. Het is te schandalig voor woorden hoe ik als klant behandeld word. Er moet NU echt wat gaan veranderen want dit is compleet onacceptabel natuurlijk.

 

Er zou iets met de POP mis zijn, monteurs konden niet bij de wijkkast, de KPN moet het aansturen, whatever, kan me niet schelen. doe er wat aan of verlies een klant. En die prefab pr replies kun je ook voor je houden. Graag werk nu!


13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat is geen tof begin en zeker niet goed vanuit T-Mobile. Op deze klant-helpt-klant community leest webcare mee. Zij kunnen kijken waar het mis gaat en waar nodig ondersteunen. Webcare reageert vanzelf in dit topic.

Mochten we als medeklanten nog verder met je mee kunnen denken, dan doen we dat natuurlijk graag. Hopelijk nu wel snel aangesloten.

Bump.

 

Ik wacht nog even tot morgen, 3 nov, de einddatum van het zoveelste termijn wachten. Dan ben ik weg.

Reputatie 7
Badge +4

Ik snap dat je het wachten beu bent, maar een bericht in dit topic plaatsen is geen juridische in gebreke stelling. Dat moet aan bepaalde eisen voldoen, waarbij je een redelijke termijn -meestal 2 weken- stelt tot een oplossing en dat je anders het recht toeëigend om het contract te ontbinden. Dat moet per aangetekende post en kan niet via een berichtje op een klantencommunity. Brief kan in dat geval naar het hoofdkantoor te Den Haag. 

Omdat ik nog geen internet heb mogen ontvangen is mijn bedenktijd ook niet in gegaan, dit is mij expliciet op meerdere malen toegezegd door de klantenservice. Ik sta hoe dan ook nog volledig in mijn recht om het contract te ontbinden. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn maar het begint er wel op te lijken.

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt niet helaas. De wettelijke bedenktijd gaat in op het moment dat je jouw contract tekent. Dat is de tijd om na te gaan of de dienst echt past. Oftewel om te onderzoeken (onderzoekdplicht). Daarna wordt het aanvraagproces verder in gang gezet. Zie ook de algemene voorwaarden. 

Ik heb webcare verwezen naar dit topic, maar deze behandelt topics op volgorde van binnenkomst. Dat duurt meestal tot maximaal enkele dagen. 

Ik zal wel zien wat er gebeurt op het moment dat ik mijn opzegging door geef. Ik ben op dit moment het vertrouwen compleet kwijt in t-mobile. Het is te gek voor woorden.

 

EDIT: Trouwens denk ik niet dat wat je zegt klopt. Er staat letterlijk “ Wil je je T-Mobile Thuis bestelling annuleren? Tot het moment dat je diensten actief zijn, kan jij je bestelling annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice. Dan helpen we je meteen met de annulering. “  op deze website van t-mobile; https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/bestelling/wijzigen-annuleren

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan, maar voor zover ik weet niet altijd gratis. Twee weken bedenktijd is toch echt iets anders, dan annuleren. :)

Laten we er vanuit gaan dat webcare je van informatie kan voorzien en je verder kan helpen. Ze zijn op de hoogte gesteld en reageren vanzelf in dit topic. Hen kennende doen ze echt hun uiterste best om het voor je uit te zoeken en bij te sturen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @CritiConsument, goed dat je jouw verhaal doet op de Community. Zolang wachten op een oplossing is voor niemand fijn, ik begrijp ook oprecht niet waarom de netbeheerder geen enkele reactie teruggestuurd heeft. Het laatste contact met hen dateert van 27 oktober en toen zou de aannemer geïnstrueerd worden om herstelwerkzaamheden te verrichten. 

Inmiddels heeft mijn collega van de Klantenservice jouw situatie doorgezet naar de operationele afdeling zodat het wel met serieuze intenties opgepakt wordt. Er is uiterste urgentie onder gezet, want het heeft nu lang genoeg geduurd. 

Nou, op hoop van zege dan maar, bedankt voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +4

Laat het hier zeker weten. Kunnen we zo goed mogelijk verder ondersteunen. Daarvoor zijn hier zowel mede-users als webcare. 

Er is nog helemaal niks uitgevoerd, zie foto’s. Wat is de stand van zaken? Kom op.

 

 

Bump.

Reputatie 7

Hoi @CritiConsument ,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gelegd met onze Klantenservice en die hebben je van een update kunnen voorzien. Ik had je graag wat blijer nieuws gegeven en ben daarom direct naar onze technische dienst gegaan voor je. Omdat we in deze situatie afhankelijk zijn van de netwerkbeheerder, kan ik je verder geen update geven. We zitten er bovenop om jou zo snel mogelijk aan te kunnen sluiten! 

Reageer