Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost om ons T-Mobile thuiscontract eindelijk kosteloos te kunnen ontbinden wegens het niet leveren van internet. We hoopten nu eindelijk van het gedoe met T-Mobile af te zijn. We hebben in november netjes onze apparatuur teruggestuurd binnen de vereiste termijn. Nu twee maanden later krijg ik een rekening van €165,- (wat de apparatuur naar mijn mening niet eens waard is) in mijn mail, omdat ik de modem en de tv box niet zou hebben geretourneerd.
21 januari wordt dit afgeschreven, maar ik weiger te betalen. Hierbij het verzendbewijs en de bevestiging dat het pakket bij jullie is aangekomen. Ik hoop dat het snel is opgelost.


Beste antwoord door Jason
Goedemiddag
Verder sluit ik me ook aan bij jullie bevindingen
Ik heb de vergoeding aangemaakt en zal ervoor zorgen dat die € 165,00 op € 0,00 gezet wordt. De uitstaande betaling stel ik uit tot wanneer nodig is en ik zorg ervoor dat jij niets hoeft te betalen. De stornering hoeft daarmee ook niet toegepast te worden. Duizendmaal sorry, ik zal het voor een driedubbele 1000 procent zekerheidscheck in de gaten blijven houden, beloofd.
Stay safe!