Beantwoord

Opeens geen internet, wel publieke omroep op tv

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Goedenavond

ik ben nu zo’n maand klant van tmobile thuis en tot nu toe erg snel internet mogen ervaren. Vandaag opeens vanuit het niets viel de verbinding uit. Het lampje op de Zyxel modem met “de wereldbol” is rood gaan branden. 
ik heb al aan/uit en factory reset geprobeerd. 
klantenservice na 45 min aan de lijn gekregen, blijkt een storing buitenshuis te zijn. (Probleem met WAN?) Echter geen indicatie gekregen hoe lang herstel gaat duren en hoe het verdere proces er uit ziet? (Wordt ik op de hoogte gehouden? Kan ik gecompenseerd worden met een unlimited bundel ivm hotspot gebruik komende dagen?, etc)

daarnaast kwam ik er na het telefoongesprek achter dat Ned 1, 2 en 3 wel werken op de televisie. Misschien geeft dat wat meer richting voor vaststellen vh probleem? 
kan iemand mij iets meer houvast geven wat er nu gaat gebeuren en hoe snel dit opgelost gaat zijn? We moeten hier met 2 personen full time thuiswerken en staan nu voor een flinke uitdaging… :(

of heeft iemand suggesties voor quick fixes die ik zelf thuis nog kan proberen?

alle hulp is welkom.

alvast dank voor jullie reactie

mvg

Linda 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 5 January 2021, 11:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi Linda,

Heb vandaag het thuis pakket gehad en bij mij werkt tv ook niet, heb alleen internet.

na 45 min kreeg ik de oplossing dat het doorgezet is naar een technici, hoelang het ga duren is niet gezegd. ik woon in de omgeving Noord-Brabant.

 

mvg

pascal

Ps postcode 2594 in Den Haag 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Linda.westerdiep ,

Zoals je al aangeeft is er een algemene storing rond Den Haag.

In het volgende topic: algemene storings pagina  staat er informatie hoe het er voor staat,dit wordt regelmatig bij gewerkt.