[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

  • 7 October 2020
  • 63 reacties
  • 3423 Bekeken
[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis
Reputatie 4
Badge

[Update 21:25] De problemen met vast internet zijn opgelost. Mocht je toch niet kunnen internetten via je vaste verbinding dan horen we dit graag zodat we er alles aan kunnen doen om dit voor je op te lossen! 

 

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. We zien gelukkig dat veel klanten inmiddels weer verbinding hebben. In dit topic houden we je op de hoogte.


This topic has been closed for comments

63 reacties

De DNS server deed het weer eens niet.

Reputatie 1

DNS veranderen naar 1.1.1.1 en 8.8.8.8 problem solved, of als je dit alleen op je telefoon wilt doen kan je de nextdns app downloaden in de officiële appstore

Ondanks de storing heb ik wel wifi op mijn telefoon maar pakt hij de wifi of bekabeld internet niet op mijn tv

Ondanks de storing heb ik wel wifi op mijn telefoon maar pakt hij de wifi of bekabeld internet niet op mijn tv

 

I am also not able to use internet on any of my devices. Already tried restarting the router twice and waiting for someone to pick up the call in customer service for more than 20 min now.

Reputatie 7

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

Helaas, gedaan wat je zei maar nu heb ik helemaal geen internet meer en sta ik ondertussen al 40 min in de wacht aan de telefoon om iemand van de klantenservice te bereiken....

Nog steeds geen tv

Reputatie 3

Tsja dat is t-mobile veel beloftes maar geen oplossingen en als ze de discussie niet aan kunnen zoals sander van t-mobile dan blokkeert hij deze community onderdeel dat is al vaker gebeurt.

Gr biggyboy 

Reputatie 7

Hoi @TessaVerhoeven,

 

Ik houd je hier in dit topic op de hoogte. Je hoeft niet meer te wachten via de telefoon. Zodra er meer informatie is, deel ik die hier. 

Hallo, 

Nog steeds geen vast internet / TV … modum is van het stroom geweest. 
 

postcode gebied: 1065

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

Tijd voor een nieuwe update lijkt mij? 

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Reputatie 3

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

Tijd voor een nieuwe update lijkt mij? 

Weer sander t-mobile die beloftes en zogenaamde oplossingen die niks oplossen kom op jongens lis eens dingen goed op en sluit niet steeds topics als je ee waarheid niet aan kan. Maar het leven op het spel zetten van mensen die camera bewaking in huis hebben vanwege ziekte en omdat de WiFi en zelfs bekabelde Internet het niet doet is gewoon belachelijk en zwaar triest. En jullie zouden mij toch telefonisch gaan bellen om oplossingen te vinden dit is ook al sinds 5 juni beloofd.

 

Gr biggyboy 

Wij hebben nu wel weer tv maar nog steeds geen wifi

postcode 8608

 

Ik heb nog steeds geen internet /WiFi 

en alles al gedaan. Wel TV

Nog steeds geen TV en internetverbinding. 
postcode gebied 1065, modem al vaker uitgeschakeld. 

[Update 21:25] De problemen met vast internet zijn opgelost. Mocht je toch niet kunnen internetten via je vaste verbinding dan horen we dit graag zodat we er alles aan kunnen doen om dit voor je op te lossen! 

 

[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. We zien gelukkig dat veel klanten inmiddels weer verbinding hebben. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Gisteren rond 16:00 is mijn internet van het een op andere moment uitgevallen. Na gebeld te hebben zou dit met deze storing te maken hebben echter vandaag ook nog de hele dag zonder TV en internet. Is er al zicht op een oplossing voor dit probleem? Zeker vanwege de huidige COVID situatie (lees; thuis werken) zorgt dit voor veel problemen. 

 

Nog steeds geen WiFi 

Nog steeds niet 

postcode 3513

Nog steeds niet 

postcode 3513

Waardeloos 

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben. 

Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel?

Nee

Hier ook nog steeds niks. 6831

Ik heb hier nog steeds geen WiFi 😒