Beantwoord

Opzeggen T Mobile thuis

  • 23 December 2020
  • 3 reacties
  • 619 Bekeken

Goedemorgen,

Gezien de monteur niet snapte hoe je internet moet aansluiten en omdat je dan uren moet bellen met onvriendelijke niet behulpzame medewerkers heb ik mijn T mobile thuis binnen het wettelijk termijn opgezegd. Op de site staan net als bij de consumentenbond dat ik kosteloos mag annuleren. Waarom dan toch een rekening sturen van 110 euro? Das best raar. Nu kan ik naar de Geschillencommissie Telecommunicatie maar dat toch veel erg bizar. Hou je gewoon aan de gestelde regels. Graag een reactie en een oplossing.

En bellen heeft gene gezien je echt niet normaal lang in de wacht staat. 

Met vriendelijke groet,

Björn

icon

Beste antwoord door Boris 25 December 2020, 15:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Bjorn007 ,

Dank je wel voor je bericht! Ik kijk graag met je mee naar de situatie. Omdat ik via de gegevens die bekend bij ons zijn niet jouw account in kan, wil ik je vragen mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Met deze gegevens kan ik kijken wat er precies speelt en een onderzoek starten. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

​​​​​​

Reputatie 7
Badge +1

Als een van de zeer weinige T-Mobile thuis klanten waarbij alles wel naar wens werkt ben ik heel nieuwsgierig waarom er zo veel fout gaat, in verhouding met de concurrentie, wat lig hieraan ten grondslag?

Heeft men bij T-Mobile onderschat bij de overname van Vodafone wat er allemaal bij komt kijken en dit volkomen onderschat.?

Klantenservice totaal onderbemand met ondeskundig personeel en helaas vaak (te) onvriendelijk welke alleen een ingestudeerd script mogen voorlezen, anders ontslag, moderators weten over het algemeen veel van de materie helaas ook onderbemand.

Technische dienst ook onderbemand? en helaas gaat er ook bij derde partij Guidion te veel fout!

Reputatie 7
Badge +5

@BeMu 

Ben je nog vergeten te melden over de retour zendingen en daarbij vooral de manier waarop Tmobile dreigt en geld incasseert. En na foutieve incasso's het nog meer dan een maand duurt om het onterecht geïncasseerde terug te storten

Ze denken vermoedelijk in de Thuis omgeving van doen te hebben met hun klantensoort in het mobiele, waarbij Ik veronderstel pubers die niet kunnen betalen door de te grote verplichtingen aangegaan met hun mobiel en die strak achter de vodden gezeten moet worden.

Nou nee, dat soort klanten is de THUIS markt niet.

@Bjorn007 

Geschillen commissie word toch de volgende gang gezien Tmobile de 14 dagen opzegtermijn telt vanaf aanmelden en dan pas na 2 weken aansluit om dat vast achter de rug te hebben en er vervolgens dus boetes voor niet werkende, slecht opgeleverde verbindingen gestuurd kunnen worden.

Oh ja @BeMu; Een kennis en mijn persoon zijn waarschijnlijk die 2 andere klanten waar het (bijna) probleemloos werkt. Maar wij hebben TV gewoon via de coax kabel van die ander provider.:kissing: waar het ook even geduurd heeft voordat ze het redelijk onder controle hadden.

Reageer