Beantwoord

Overwatch problemen op thuis netwerk


Zal t zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Ik heb sinds gisteravond problemen met Overwatch (pc).

 

Hij zoekt tijdens het opstarten heel lang naar een game server om mee te verbinden (dit faalt ook nog eens een aantal keer). Na het vinden van een gameserver duurt het behoorlijk lang om een potje te vinden en als ik er een vind dan is mijn ping tussen de 150-200 (wat normaal 25-45 is).

 

Heb de modem al gereset, flushdns en alle ipconfig zooi ook gedaan. Andere DNS servers geprobeerd. Het is 100000% netwerk gerelateerd, want als ik OW probeer op te starten via mijn telefoon hotspot dan werkt alles gelijk…

Oh en: als ik mijn regio van Europe naar North America zet dan werkt dat ook gelijk

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 April 2021, 10:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 3

Hier ook een downstream van onder de 1Mbit. Upstream is wel 900 Mbit. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, er is nog steeds geen volledige oplossing gevonden jammer genoeg. Sorry dat jullie al sinds 6 april wachten en op deze manier niet normaal thuis kunnen werken/studeren/TV kijken.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Dordrecht. Op dit moment werken we aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit Communitytopic houden we je op de hoogte: 

Ik begrijp 100 procent dat jullie hier weinig mee kunnen op dit moment, maar het is een hardnekkiger issue dan verwacht en vergt veel meer onderzoek en werkzaamheden. Sorry ook dat er sinds vrijdag vrij weinig qua updates te geven is geweest. We doen er alles aan om overal updates los te weken!

Reputatie 7
Badge +16

Dit topic zal ik nu sluiten om het overzicht te bewaren.

Reputatie 7
Badge +16

Excuses voor het sluiten van dit topic: dat was niet de juiste beslissing, maar leek op dat moment volledig gerelateerd te zijn aan de internet- en TV-verkeer issues in Dordrecht.

UPDATE: we verwachten vanmiddag een concrete update te kunnen geven omtrent de gamingproblemen. Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, graag horen we op welke exacte data de VPN en gaming-issues gestart zijn. We proberen te duiden of er netwerktechnische aanpassingen zijn geweest waardoor dit ontstaan is en of dit met een nieuwe fix te herstellen is. Een soort van backtracking zeg maar. Mag ik van jullie weten op welke dag (en het liefst indien mogelijk tijdstip) dit voor het eerst opspeelde? 

Alvast uitvoerig bedankt voor jullie medewerking en geduld! 

Bij mij werkt 't gamen natuurlijk al, maar de problemen begonnen bij mij op zondag aan 't eind van de middag ongeveer (4 april).

Reputatie 1

1 april werkte het nog, 6 april werkte het niet meer. Daartussen heb ik niet gewerkt en dus niets gemerkt.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, omdat we inmiddels alles inzichtelijk maken in het algemene Dordrecht topic en we daarin het overzicht willen bewaren, sluiten we alle losse, actieve topics die op hetzelfde betrekking hebben. Het wordt inmiddels onoverzichtelijk met een zevental losse topics. Die beslissing hebben we eerder al, ten onrechte, genomen toen het nog onduidelijk was dat de Internet en TV-issues ongerelateerd waren aan VPN, gaming servers en websites. Het betreft nu hetzelfde issue en we willen graag alles bundelen. 

We zullen zoveel mogelijk updates geven in het algemene topic:

Bedankt voor jullie geduld, input en begrip!