Beantwoord

problemen met modem / internet glasvezel

  • 24 May 2021
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 2

Probleem lijkt sinds januari te zijn begonnen en steeds erger te worden. Tot januari nergens last van gehad.


Als de modem langer dan drie dagen aanstaat lijken er spontaan allemaal problemen te ontstaan. Verbindingen die slecht lukken. eerst richte het zich vaak op niet http verbindingen zoals sql maar laatste twee weken lijkt ook op http het een en ander slechter te worden. Wanneer dan modem herstart werkt het vaak weer 3 dagen maar daarna word vaak snel slechter.

Ik heb al keer met helpdesk gebeld maar dat is kansloze actie. Wat nu? kan ik ander modem krijgen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 May 2021, 10:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @davesmits, dit klinkt inderdaad wel als een probleem dat ofwel bij onze apparatuur ligt ofwel in de verbinding zelf. Om dat uit te zoeken, wil ik wel graag eerst een lijnmeting doen en achterhalen waar het precies misgaat. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan controleer ik zo snel mogelijk hoe ik je ga helpen.

 

Reputatie 2

@Waqqas alle apparaten (wifi en kabel) hebben er last van tot ik de modem herstart en dan werkt het weer aantal dagen (max 3 dagen). Lijkt mij duidelijk om eerlijk te zijn? Met alle goede bedoelingen met je reacties, Ik heb zelf niet zo zin op onderzoek uit te gaan gezien redelijk van overtuigd ben dat apparatuur van T-mobile niet deugt. Of iemand van T-mobile pakt het hier op en zorgt voor een modem dat wel langer dan drie dagen werkt, of t-mobile levert wat mij betreft gewoon een wan presentatie en we ontbinden het contract. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Heb je dit probleem via de WiFi of bekabeld of juist allebei?

Misschien dat je een vlan capable router hebt die je direct op de mediaconverter kan aansluiten en testen of het daarmee beter gaat en dus aan de modem ligt?

Reputatie 2

Al meerdere keren! Word er echt gek van. Sta op punt naar andere provider te gaan.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @davesmits 

Heb je ook al eens een fabrieksreset uitgevoerd door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Reageer