Beantwoord

ps4 kan ineens niet meer online verbinden

  • 16 May 2021
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 1

ps4 kan ineens niet meer online verbinden.

Sinds vorige week Maandag doet mijn ps4 ineens raar en kan met online gaming niet verbinden waardoor ik steeds een ‘network error’ krijg of een ‘initialization’ error.

Heb alle ports open gezet en ook ip aan DMZ toegevoegd, zelfs firewall volledig uitgezet en UPNP uitgezet maar helpt ook niet. Modem soft en hard reset helpt ook niet, firmware update ook niet.

Sony wil mij niet helpen omdat de ps4 perfect werkt als ik met het internet van de buren verbind, maar zowel met kabel als met wifi werkt mijn ps4 niet meer :( 

corona uit houden was nog wel te doen door online te gamen met vrienden maar nu zelfs dat weg valt….. oei

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 May 2021, 12:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mugen4u 

Het kan met de routering te maken hebben waar meer mensen last van hebben.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-vast-internet-492/vpn-gaming-server-en-website-issues-buiten-dordrecht-330279

Reputatie 1

maar kan ik nog iets proberen of moet ik wachten op jullie? het probleem is puur en alleen met jullie modem, toen ik mijn ps4 mee bracht om met een maat te spelen werkte het perfect op zijn netwerk.

Reputatie 3

100% daar mee te maken.

post je klacht ook in het topic

ps4 kan ineens niet meer online verbinden.

Sinds vorige week Maandag doet mijn ps4 ineens raar en kan met online gaming niet verbinden waardoor ik steeds een ‘network error’ krijg of een ‘initialization’ error.

Heb alle ports open gezet en ook ip aan DMZ toegevoegd, zelfs firewall volledig uitgezet en UPNP uitgezet maar helpt ook niet. Modem soft en hard reset helpt ook niet, firmware update ook niet.

Sony wil mij niet helpen omdat de ps4 perfect werkt als ik met het internet van de buren verbind, maar zowel met kabel als met wifi werkt mijn ps4 niet meer :( 

corona uit houden was nog wel te doen door online te gamen met vrienden maar nu zelfs dat weg valt….. oei

Ik heb exact hetzelfde probleem. Dacht eerst dat het aan mijn eigen netwerk lag. Uiteindelijk alleen de ps4 gekoppeld aan het modem zonder enkel ander apparaat, maar nog steeds zelfde issues. Disney+ app start niet. Fortnite opstarten duurt een eeuwigheid en met een beetje geluk komt die er soms door. Vanmorgen toch maar gebeld met de klantenservice, maar die verwijzen eigenlijk naar Playstation want die hebben onlangs ook een update gedaan. Mijn modem is gereset en ik moet het maar gaan testen en anders met Playstation bellen. Gelukkig lees ik nu dat ik niet de enige ben.

Reageer