Vraag

Routering TRANSip netwerk AMS - package loss

  • 30 maart 2021
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

Sinds gister klant bij jullie en nu al enorme spijt

Ik kan vandaag amper verbinden met de transip website en een aantal VPS servers op de AMS ZONE

Er zijn problemen met de verbinding van het T-Mobile Netwerk naar het netwerk van TRANSIP. Vermoedelijk gaat er wat mis bij de routering van T-Mobile. Ik ben momenteel niet de enige die hier last van heeft. Een aantal andere klanten (wel allemaal met T-Mobile) ervaren soortgelijke problemen.

Aangezien het vermoedelijk een routerings issue is buiten hun netwerk, kunnen zij hier momenteel weinig aan veranderen.

Iemand ook deze problemen ?
 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Op welk netwerk zit je? Toevallig het eigen Segbroek/Denk Haag netwerk? Daar was inderdaad een probleem, maar dat zou opgelost moeten zijn.

Nee ik zit in Venray helaas

Ik zie dat er al twee topics over zijn. Maar ik ervaar dus hetzelfde probleem.

Blij om te zien dat het niet helemaal aan mij ligt. Maar hopelijk is het wel snel verholpen!

Weet niet wat er is gebeurt maar heb er hier geen last meer van sinds vanmorgen

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Deeef2020 enall, ik heb meteen om een update gevraagd bij de netwerkspecialisten en ben in afwachting van een antwoord. Zodra ik meer weet, horen jullie het direct!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen all, ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Deze week hoop ik uitsluitsel te krijgen, sorry voor de langere wachttijd!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen, wederom nagevraagd en er wordt deze week nog naar gekeken zodat jullie meer duidelijkheid hebben ten opzichte van de TransIP websiteproblemen. Sorry dat het langer duurt dan verwacht!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag all, ons specialistenteam is aan het onderzoeken hoe dit ontstaan is, maar vooral hoe we het kunnen voorkomen. Later meer!

Reageer