Beantwoord

Sinds kort woon ik kennelijk in belgie?

  • 17 December 2020
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

Reputatie 2

Sinds een week ofzo krijg ik bij het bezoeken van websites soms de melding dat ik kennelijk in belgie woon en dat ik beter de .be versie van de website kan bekijken.

Ook op NOS.nl krijg ik te hierdoor maken met geoblocking, en kan ik bepaalde filmpjes of streams niet bekijken.

Wat kan ik hieraan doen?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 January 2021, 10:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Stadia werkt niet meer | T-Mobile Community (t-mobile.nl)

Heeft hiermee van doen.

Tmobile krijgt een volksverhuizing voor elkaar zonder de werkelijke bewegingen die daarmee van doen hebben. (Mocht ook niet anders tijdens de corona lock-down)

Reputatie 7

Haha mooi verwoord @yalerta:slight_smile: Maar dit heeft inderdaad te maken met het issue waar yalerta naar verwijst @MaartenZeeland. Speelt het op dit moment nog steeds bij jou? Zo ja, zou je dan een aantal links als voorbeeld door willen sturen waarbij het niet werkt? Dan gaan we dit verder onderzoeken.

Reputatie 2

Gisteren speelde dit bijvoorbeeld bij de livestream over de toeslagen affaire en op nl.hardware.info.

mylocation.org geeft ook aan dat ik in Brussel zit:

 

Reputatie 2

Even een kickje hoor, bij diverse websites krijg ik nog steeds regelmatig de vraag of ik de Belgische zit wil bekijken, terwijl ik toch echt in NL zit. Is er al zicht op een oplossing?

voorbeeld drankgigant.nl

 

Reputatie 7
Badge +5

Browsercache leegmaken?

Reputatie 2

Browsercache leegmaken?


nee dat helpt niet, dan krijg ik juist de vraag opnieuw!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MaartenZeeland, jij zit precies in de range qua IP waar problemen mee waren. Inmiddels is het gros van die problemen verholpen, echter lijk jij nog steeds in België gesitueerd te zijn. Speelt dit nog steeds? 

P.s. zou je jouw ervaring in het volgende topic willen plaatsen, alsjeblieft: Stadia werkt niet meer? Dan kunnen wij het oppakken en het per losstaande case onderzoeken zodat jij de best mogelijke oplossing krijgt!

Reageer