Beantwoord

Slecht internet! (verbinding werkt niet meer)

  • 28 June 2020
  • 7 reacties
  • 260 Bekeken

Helemaal klaar met T-Mobile! Al bijna 2 weken geen internet!! Monteur geweest kan mij niet helpen is een ticket aangevraagd bij Kpn nog steeds niks gehoord! Probleem nog steeds niet opgelost. Op naar een andere provider. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 June 2020, 14:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5

Dan blijft waarschijnlijk alleen Ziggo over, want het vaste netwerk wordt door KPN beheerd. Daar leveren alle providers hun dienst op. Uitzondering zijn de paar wijken waar T-Mobile een eigen glasvezel netwerk heeft en Ziggo met haar eigen kabelnetwerk.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dioontje, welkom op de Community, hier helpen we elkaar zo goed mogelijk verder! 

Ik ben meteen jouw profiel ingegaan en heb alles uitvoerig doorgenomen. Onze techneuten hebben geconstateerd dat er kortsluiting is op 755 meter van jouw ISRA-punt. Dit betekent dat KPN NetwerkNL (de netbeheerder) langs moet gaan in de wijkcentrale om dit te repareren. Gistermiddag is de melding bij KPN binnengekomen, dit betekent in de praktijk dat ze het deze week zullen verhelpen - doorgaans binnen drie werkdagen.Sorry voor het ongemak! 

Als ik in de tussentijd iets anders voor je kan doen, geef me een seintje. We denken graag met je mee! 😊

Hoi Jason, bedankt voor je bericht. Nu weet ik al iets meer. Helaas heb ik nog niks van KPN gehoord en moet ik nog wachten.. 

Groeten 

Dat betekend niet meer dat KPN gaat repareren om omzetten naar het andere ader paar.

Bij reparatie hoor je waarschijnlijk niks en werkt het ineens weer.

Bij omzetten aderpaar heb je kans dat de monteur even langskomt om de ISRA aan te passen.

Zit het in de grond kan het misschien wel even duren als er dingen geregeld moeten worden.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Dioontje, ik heb een kleine update voor je: KPN heeft de lijn gemigreerd en omgezet naar een ander aderpaar. Onze techneuten zijn nu aan het monitoren of dit voor verbetering heeft gezorgd! 

Houd alsjeblieft rekening met de volgende zaken:

  • Houd je e-mail en telefoon in de gaten houden: je kunt een e-mail en/of SMS krijgen om een afspraak te maken als de techneuten dit nodig achten.
  • Soms heeft KPN (netwerkbeheerder) extra informatie nodig, dan bellen zij op. Dit is met een anoniem nummer. Neemt je niet op? Dan kan het langer duren voor het probleem verholpen is.
  • Je dient thuis te zijn tijdens een eventuele afspraak, ook bij werkzaamheden buiten de woning. KPN kan contact opnemen om te controleren of diensten werken.
  • Zorg ervoor dat het FTU (Glasvezelaansluitpunt) of ISRA-punt makkelijk toegankelijk is voor de monteur.

Succes, ik hoop oprecht dat het spoedig verholpen wordt! Nog één laatste opmerking: zorg er alsjeblieft voor dat het modem niet van de stroom gaat vandaag en de TV Boxen bekabeld, direct op het modem aangesloten blijven. Als dit niet het geval is wanneer de techneuten hun controles uitvoeren en metingen doen, dan kan er niets gemonitord worden. Alvast bedankt voor je medewerking, we komen er samen uit! 😊👍

Hallo @Jason @Doornekamp33 @pipodeclown_2

Yeah.... Hier een update Ik ben eindelijk weer online!! Kan weer tv kijken internetten en netflixen 😆

Groetjes 

Top, mooi dat het is opgelost.

Reageer