Beantwoord

slechte service

  • 1 May 2021
  • 8 reacties
  • 265 Bekeken

Hallo. 

Wat een slechte klantenservice hebben jullie. 
Ik ben inmiddels bijna 12 jaar klant bij jullie met mijn telefoon. Vorig jaar dacht ik ivm verhuizing laten we internet en televisie ook maar doen bij t mobile want bevalt goed ja.  
Nou wat een spijt van die bagger kwaliteit en service.  Ik ben er nu dan ook inmiddels helemaal klaar mee. Echt een -10 voor de service. Kan niet slechter. 

Ik heb sinds januari al problemen met mijn internet/tv ontvangst.  Eind januari begin februari contact met jullie gehad.  Werd mij verteld dat het probleem bij mij zelf lag en hij wel monteur wou sturen. Dit koste mij wel geld.   Ja doei ga ik niet betalen. Ging half jaar goed en dan ineens ligt het aan mij?  
Nu heb ik 2 weken geleden weer gebeld en was er helemaal klaar mee en wou het opzeggen. Maar u kunt gratis monteur krijgen meneer. Goh nu wel?  Raar. Maar goed laat maar komen. Ik contact met guidion voor afspraak. Geef aan dat ik in ploegen zit en dit graag even goedop elkaar afgestemd wil hebben. Geen probleem meneer komt goed. Gaat dus 2 keer fout ik weer bellen.  Gaan het nu goed oplossen meneer welke weken heeft u welke dienst?  Keurig doorgeven en ja datum en tijd kwamen uit zoals doorgegeven. Maar voor 2 dagen want toen kreeg ik alweer mail met datum en tijd dat ik dus moest werken. Klaar einde t mobile voor mij. Ik gebeld en willen jullie voor het afkopen van mijn contract 3x 30 euro(heb ik alle extra’s eraf) kosten wat het abonnement zou kosten en 75 euro boete.  Toen plofte ik even want bijna €200 betalen voor deze slechte service?  
De dame netjes uitgelegd hoe en wat en snapte mij volkomen en met de belofte dat zij mij zaterdag weer zou bellen en ze ging proberen dat ik er kosteloos onderuit kon komen. 

Nou eenmaal raden: ik ben natuurlijk niet teruggebeld door jullie.

Ik ben normaal nooit van zulke berichten op internet te zetten. Maar met alle extra’s wat ik bij heb betaal ik €70 in de maand. En daar mag ik toch wel service voor verwachten

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 May 2021, 11:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Henrik88hgv, welkom op de Community!

Ik ben zeer verbaasd over hoe het contact verlopen is met onze afdelingen en wil hier namens ons hele team een oprecht excuses voor aanbieden. Het is belangrijk om naar mensen te luisteren wanneer aangegeven wordt wat er aan de hand is en ik zie dat dit bij jou regelmatig op stroeve wijze gegaan is. Dat is absoluut niet de ervaring die wij aan klanten wensen mee te geven en al helemaal niet hoe wij als provider te werk willen gaan. 

Om een kleine opheldering te bieden, wil ik graag inhaken op het laatste contact dat er geweest is: er is een bridge tap geconstateerd en die kan door één van onze monteurs verwijderd worden. Jij hebt toen netjes jouw werktijden doorgegeven en daar heeft de monteursdienst geprobeerd rekening mee te houden. Zij werken op basis van agenda's en schema's en indien het niet mogelijk blijkt te zijn in het gewenste tijdvak, kun je altijd vragen of iemand anders thuis blijft. Echter, waar het hieraan ontbreekt, is een stukje meedenken en out-of-the-box creativiteit. Er had veel meer gedaan mogen worden om dit in goede banen te geleiden en ik vind het spijtig dat jij hierdoor tot deze beslissing komt.

Ik wil voorstellen om jouw contract met onmiddellijke ingang stop te zetten zodat jij de mogelijkheid hebt om bij je nieuwe provider een contract aan te gaan. Mocht je hiermee akkoord gaan, dan zet ik de opzegging direct in gang. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat je ook gebruik kunt maken bij je nieuwe provider van een Overstapservice. Als je daar liever gebruik van maakt, dan is het verstandiger om het contract nog niet op te zeggen. Als je voor optie één kiest, heb je natuurlijk de vrijheid om je keuze zo snel mogelijk te maken, maar loop je wel het risico om afgesloten te worden vóórdat de nieuwe partij kan aansluiten. Ik begrijp van collega's dat je ook nog een mobiel abonnement hebt van T-Mobile, mocht het zo zijn dat je tijdelijk zonder Internet zit, wil ik je de optie aanbieden om gebruik te maken van een Unlimited Internet voucher voor zeven dagen - zo kun je in ieder geval nog via de mobiele hotspot online blijven.

Laat me alsjeblieft weten hoe je dit verder wilt laten oppakken. Wat betreft een afkoopsom: dit vind ik in deze situatie buitenproportioneel van onze kant en ik zal voorkomen dat er een afkoopsom in rekening wordt gebracht.

Hallo jason.  
 

dus als ik voor optie 1 kies kun jij mij kosteloos het contract ontbinden?  
 

met vriendelijke groet Henri. 

Reputatie 7
Badge +16

@Henrik88hgv Hoi Henri, ja dat kan zeker! Dat betekent in de praktijk dat je vanaf morgen geen verbinding meer hebt bij Thuis en dat jouw contract vanaf morgen ontbonden zal zijn. Daarmee loop je wel het risico om afgesloten te worden vóórdat de nieuwe partij kan aansluiten, houd daar alsjeblieft rekening mee! 

Jason. 
 

bedankt voor je reactie. Als je het vanaf morgen in zou kunnen zetten zou dat mooi zijn.  
 

ik krijg vanaf morgen andere provider binnen dus zit gelukkig niet heel lang zonder internet en tv. 
 

bedankt voor de reactie. 
 

met vriendelijke groet Henri. 

Reputatie 7
Badge +16

Dat is helemaal goed Henri, ik zorg ervoor dat jouw abonnement bij Thuis vanaf 4 mei (morgen) ontbonden wordt. Houd er wel nog rekening mee dat wij de apparatuur graag geretourneerd zien op het retour adres - hierover ontvang je dadelijk een e-mail met uitleg en retournummer.

Voor het gemak plaats ik de retour uitleg hieronder zodat meelezers ook meteen zien hoe dit in zijn werking gaat:

Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😉 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

[Geen mobiele telefoons]

Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.

 

Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!

Jason. 
 

bedankt voor de hulp👍🏼  
 

met vriendelijke groeten. Henri. 

Reputatie 7
Badge +16

@Henrik88hgv Heel graag gedaan, ik ben blij dat we er op deze manier nog samen uitkomen. Mochten we in de toekomst wel het serviceniveau bieden waar jij op hoopt, dan hoop ik dat je ons nog eens een kans geeft. Laat me weten of en wanneer dit eventueel zou zijn tegen die tijd, dan doe ik er alles aan om jouw ervaring bij Thuis zo optimaal mogelijk te laten verlopen.

Veel plezier bij je nieuwe provider en weet dat de moderators hier altijd voor je klaarstaan, ook nadat je contract beëindigd is! 😊

Jason.  
 

idd mooi dat we er zo toch uit gekomen zijn. 
 

En wie weet in de toekomst.

 

Met vriendelijke groet Henri.  

Reageer