Beantwoord

slechte wifi

  • 14 januari 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Het is inmiddels langer dan 3 weken geleden dat er een monteur langs kwam voor de 2e keer. Er zou iemand anders via tmobile contact opnemen binnen 5 werkdagen om mijn WiFi te fixen. Is tot op het heden nog niet gebeurt en ik zit nog steeds met slechte WiFi. En dit is denk ik al wel een jaar zo, en ik bel me rot. Alleen nu krijg ik maar steeds niemand aan de lijn omdat het ZOOO druk is. Waar kan ik het beste naar overstappen ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 januari 2021, 07:53

Welke modem heb je en wat zijn de klachten precies?

Is bedraad internet wel stabiel?

Misschien heb je wat aan het WiFi topic.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Bestel gewoon wifi plus. Dan kun je in je hele huis goede dekking maken.

Reputatie 7
Badge +18

Welke modem heb je en wat zijn de klachten precies?

Is bedraad internet wel stabiel?

Misschien heb je wat aan het WiFi topic.

Reputatie 3
Badge +2

Hi @naomiiiiiiiiiii ,

Dank je voor je bericht aan de Community! Hebben de tips van @Waqqas je verder geholpen?

Reageer