Beantwoord

Sneller internet bij concurrent

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 879 Bekeken

Hallo,


Ik wil graag per direct t-mobile thuis opzeggen. Op de site staat dat het ook via de chat kan. Alleen zie ik de optie nergens.

We stappen over naar Ziggo, omdat daar beter en sneller internet voorhanden is en het met de huidige mogelijkheden bij t-mobile niet mogelijk is om beter internet te ontvangen

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Seccie 16 January 2019, 15:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @Zschampers
Wat jammer dat je niet tevreden bent, is dat niet op te lossen?
Klik op de link voor de opties!
Opzeggen Tmobile thuis!
Nope, Ik mis de snelheid die ik bij Ziggo had. Ik heb daar nu 400 mb/s en die mogelijkheid heb je niet bij T-mobile als je geen glasvezel/ kan nemen. Helaas eigenlijk
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Helaas is opzeggen via het forum geen mogelijkheid...

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. En we horen daarom graag de reden van jouw opzegging.

Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice.

Beschikbaar:
Maandag t/m Vrijdag : 08:00 t/m 21:00
Zaterdag : 08:00 t/m 18:00
Zondag : Gesloten

Let op! Zorg dat je je bankrekeningnummer bij de hand hebt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Reageer