Beantwoord

Stadia werkt niet meer


Na een jaar lang genieten van Stadia, werkt sinds gisteren het starten van games niet meer (zowel op telefoon, Chromecast als ook via de browser.) Via 4g werkt deze wel, dus het probleem ontstaat via het thuisnetwerk. De melding die ik krijg geeft aan dat dit land niet ondersteund is, terwijl Nederland hier wel onder valt.

 

ik heb geprobeerd de tcp/udp instellingen aan te passen op advies van stadia maar deze wil niet werken. 

 

ik heb een Zyxel modem en maak gebruik van een Chromecast ultra.

 

icon

Beste antwoord door Brian 9 February 2021, 13:51

Bekijk origineel

115 reacties

everything is fine as of now, but not sure if it is a fix applied by Tmobile or Google. As I have raised a high priority ticket in Stadia support. 

Stadia werkt weer, de hierboven ergens genoemde video van Danny Vera niet, maar dat boeit me geen rate. :joy:

Het lijkt er op dat Stadia nu werkt. Ik zie weer € bedragen in plaats van $. Daarentegen werken de YouTube filmpjes in dit topic of de livestream van de toeslagen affaire bij de NOS niet. 

Reputatie 1

Ik ben ook nog steeds in België en YouTube doet het ook nog steeds niet, dus ik denk dat er alleen wat aan de zijde van Google (Stadia) is veranderd en niets bij T-Mobile nog....

De YT link op pagina 1 doet het ook niet op mijn Ziggo verbinding, laten we die dus niet als voorbeeld nemen..

Reputatie 7

Hi allen, goed om te horen dat Stadia weer werkt. We zijn nog met verder onderzoek bezig en we houden jullie uiteraard op de hoogte!

Reputatie 7

@Asharon @TBoudewijns De eerdere Youtube link die gepost is lijkt inderdaad ook bij andere providers niet te werken. Hebben jullie voorbeelden van andere videos die niet werken via de vaste verbinding en bijvoorbeeld wel via de mobiele verbinding?

@Asharon Zou je ook de link van het NOS artikel kunnen delen? Dan gaan we er verder mee aan de slag!

@Brian zou je ook nog naar https://socialclub.rockstargames.com/ kunnen kijken. Die is bij mij ook niet bereikbaar.
 

Ik heb er ook last van. Pathé thuis werkt niet, kan niet registreren. 

Ik heb hier ook issues mee inderdaad.. Veel websites krijg ik in het Frans of geeft België als locatie aan.. Heel irritant! 

Ik vond recentelijk de YouTube reclames al zo vaag... 

Dit wordt nu toch wel vervelend. Nu heb ik ook t-mobile mobiel met onbeperkt data en dan werkt 't wel gewoon maar de NOS vind dat ik op basis van t-mobile thuis niet in Nederland ben....

Kijk.nl werkt niet

 

 

Hi allen, goed om te horen dat Stadia weer werkt. We zijn nog met verder onderzoek bezig en we houden jullie uiteraard op de hoogte!

Formule 1 TV lijkt hier weer te werken.

http://www.ip2nation.com/

Geeft idd ook Belgium aan. 

http://www.ip2nation.com/

Geeft idd ook Belgium aan. 

Hier inderdaad ook.

 
Reputatie 7

Bedankt voor alle meldingen en sites. Fijn ook dat er weer een site bereikbaar is geworden. Voor nu, blijf voorbeelden aanleveren in dit topic van sites/apps die niet werken. Dan voeg ik deze toe aan het onderzoek/onderhandelingen. 

 

 

Ik heb het probleem dat KIJK (van sbs6 etc.) de video’s niet wil afspelen. Met een vpn lukt het wel, maar dat is niet wat ik wil. Kunnen jullie hier ook naar kijken?

 

 

NPO werkt bij mij nog steeds niet, webshops geven ook aan dat er niet in België bezorgd wordt. Ik begin stilaan mijn geduld te verliezen aangezien dit probleem al ruim een maand duurt. 
Beter gezegd, ik vervloek Tmobile iedere avond, aangezien we geen tv abonnement hebben en dus alles moeten kijken via internet, helaas geen onbeperkt internet op mijn telefoon dus dat schiet ook niet op nu. 

Reputatie 2

​quote vanuit mijn andere topic 

Hoi @MaartenZeeland, jij zit precies in de range qua IP waar problemen mee waren. Inmiddels is het gros van die problemen verholpen, echter lijk jij nog steeds in België gesitueerd te zijn. Speelt dit nog steeds? 

P.s. zou je jouw ervaring in het volgende topic willen plaatsen, alsjeblieft: Stadia werkt niet meer? Dan kunnen wij het oppakken en het per losstaande case onderzoeken zodat jij de best mogelijke oplossing krijgt!

​Ja dit speelt nog steeds, diverse websites denken dat ik in Belgie zit en mylocation.org geeft ook aan dat ik Brussel zit. Soms kan ik bij nos.nl bepaalde filmpjes/streams niet kijken vanwege geoblocking.

Is hier nog steeds geen update over? 

 

Is hier al een update van? Via PM wordt er ook niet meer gereageerd en als ik bel met support kom ik ook niet verder.
 

Reputatie 7

Dag allemaal,

 

Ik heb direct een herinnering gestuurd. Zodra ik meer weet, plaats ik het hier. Ik weet, het is nu even behelpen. Het gaat om contact tussen verschillende schakels (website, geodata partij, provider) en daar zit wat vertraging in. Bedankt voor je geduld tot dusver. Weet dat we hard werken aan een oplossing en ik monitor alle berichten. 

Ik heb dan geen stadia, maar heb hier ook het probleem dat ik verschillende websites in het Belgisch aangeboden krijg. Ook is sommige content hierdoor niet te bekijken. Graag wordt ik meegenomen in het onderzoek.

vanmiddag kon ik even op de website socialclub.rockstargames.com Nu werkt het helaas niet meer. hoelang gaat dit nog duren?

Reputatie 2

weer 18 dagen verder sinds mijn laatste post, nog steeds geen oplossing...

[afbeeldingen verwijderd door moderator]

de fout lijkt hem te zitten in de locatie zoals die door tele2 wordt doorgegeven?

Reageer