volgens mij sinds een reset van de media converter op verzoek van een moderator valt mijn internet verbinding steeds weg, met het programma pinglogger kan ik duidelijk zien dat dit waar is en geen fabel.
Mensen van TM weigeren blijkbaar dit snel en efficiënt op te lossen. Guidion wil ook niet snel handelen , maar TM doet wel aan geld innen daar zijn ze goed in.
Als je een contract met elkaar aangaat dien je daar wel aan te voldoen zoniet kan je volgens mij uit elkaar.
De wet zegt het zo:
"De verkoper is verplicht een product te leveren dat met het consumentenrecht in overeenstemming is."
Artikel 17, lid 2 BW7:
Maandag ochtend 28 september dient mijn verbinding stabiel te zijn.
Beste antwoord door Pieter_B
Dan heb ik er voor de rest eigenlijk ook weinig meer aan toe te voegen dan, dat ik hoop dat je een oplossing krijgt aangeboden door TMT op korte termijn. Zeker gezien de communicatie die er al heeft plaatsgevonden op diverse vlakken.
Zie een topic van je voorbij komen over echo op de telefoonlijn, dan zou dit ook wel eens de bron van de oorzaak kunnen zijn … kort wegvallende verbinding. Hierdoor gaat de ASTERIX VoIPserver de datastream herhaald uitsturen, wat men ervaart als een forse echo.
Uiteindelijk klopt dat plaatje nu ook met wat je laat zien.