Beantwoord

steeds weer weg vallende internet verbinding

  • 27 September 2020
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

volgens mij sinds een reset van de media converter op verzoek van een moderator valt mijn internet verbinding steeds weg, met het programma pinglogger kan ik duidelijk zien dat dit waar is en geen fabel.

Mensen van TM weigeren blijkbaar dit snel en efficiënt op te lossen. Guidion wil  ook niet snel handelen , maar TM doet wel aan geld innen daar zijn ze goed in.

Als je een contract met elkaar aangaat dien je daar wel aan te voldoen zoniet kan je volgens mij uit elkaar.

De wet zegt het zo:

"De verkoper is verplicht een product te leveren dat met het consumentenrecht in overeenstemming is."
Artikel 17, lid 2 BW7:

Maandag ochtend 28 september dient mijn verbinding stabiel te zijn.

icon

Beste antwoord door Pieter_B 27 September 2020, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@paul_M 

Heel vervelend dat je verbinding niet optimaal werkt, maar ik als medeklant hier binnen de community heb dit al vele malen voorbij horen/zien komen (meer dan me lief is). Ook dit wetsartikel is mij bekend, heb daar ook in een aantal posts zelf naar verwezen.

De Consumentenbond over een klacht over je provider

De consumentenbond is ook van mening, geeft de provider tijd om tot een oplossing te komen. Dus morgen al een stabiele verbinding eisen, zal bij een eventuele gang naar de rechter jou op 1-0 achter zetten.

Een andere site met info hoe te handelen is Consuwijzer, met daar een item over een klacht over je provider en hoe te handelen.

Bewaar je rust en noteer elk contact en eventueel uitspraken die gedaan worden .. en blijf aan de bel trekken bij de provider.

Lees de artikelen die ik meegestuurd heb in alle rust door, daarmee kom jij op 1 - 0 voorsprong om eventueel het contract kostenloos te kunnen/mogen ontbinden.

 

Hallo Pieter_B,

sinds ik ben overgestapt van ziggo op TM half augustus is het donderen geblazen, als je mijn topics ziet heb ik denk ik voldoende onderbouwing om van het contract af te komen.

De tips die je geeft ken ik al onder andere via RADAR en jaren geleden de ziggo ellende maar TM gaat dezelfde kant op als ziggo 10 jaar geleden.

ook TM klachtenmanagement is hier al weken bij betrokken evenals Mevr. Tisha van Lammeren ik doe er dus voldoende aan maar nu TM.

Overigens denk ik dat de monteur het niet gaat oplossen het zal best wel in de schoenen van KPN geschoven worden, en dan duurt het nog langer.

uitval gelogd:


en dit blijft maar doorgaan
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@paul_M 

Dan heb ik er voor de rest eigenlijk ook weinig meer aan toe te voegen dan, dat ik hoop dat je een oplossing krijgt aangeboden door TMT op korte termijn. Zeker gezien de communicatie die er al heeft plaatsgevonden op diverse vlakken.

Zie een topic van je voorbij komen over echo op de telefoonlijn, dan zou dit ook wel eens de bron van de oorzaak kunnen zijn … kort wegvallende verbinding. Hierdoor gaat de ASTERIX VoIPserver de datastream herhaald uitsturen, wat men ervaart als een forse echo.

Uiteindelijk klopt dat plaatje nu ook met wat je laat zien.

Reageer