Beantwoord

t mobile thuis internetsnelheid opties

  • 5 November 2019
  • 6 reacties
  • 629 Bekeken

Reputatie 2

Wanneer ik T-Mobile thuis abonnementen wil bekijken, geef ik mijn postcode en huisnummer in. Ik heb een glasvezel verbinding en gebruik bij KPN nu 500-500 snelheid. Ik kan echter kiezen uit 2 snelheden bij T-Mobile thuis. 50 of 100 mbit. Voorheen kon ik ook kiezen voor 500-500 mbit bij T-Mobile. Is er wat veranderd in het T-Mobile aanbod of betreft het een foutieve inschatting op de website bij het aanvragen?

 

Terug naar 100 mbit is wel een flinke stap terug. 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 5 November 2019, 22:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Een maximale snelheid van maximaal 100 mbit benut totaal niet het potentieel van glasvezel. En wat ga je overhouden aan bandbreedte als je met meerdere TV ontvangers tegelijkertijd gaat kijken? 

 

Hoi @flyinghigh75,

 

Het nieuwe aanbod is vooral fantastisch vanwege de prijs/kwaliteit. Het enige wat enigszins beperkt is, is de snelheid, tenzij je in een gebied woont met ons eigen netwerk (dan heb 1 Gbps tot je beschikking). Ik hoop dat 100 Mbps voldoende snelheid voor je is. Ik kan je geruststellen wat betreft je bandbreedte in combinatie met TV. Alle bandbreedte voor je TV Box (of het er nu 1 of 4 zijn) snoepen geen bandbreedte van je internet weg. Die blijft op 100 Mbps up én down. 

 

Reputatie 7

klopt T-Mobile heeft het aanbod versimpeld en bied alleen nog 50 100 en 1000 (afhankelijk van je adres) aan voor 25 euro waar T-Mobile geen eigen apparatuur heeft bieden ze alleen nog de maximale snelheid aan van 100Mbit

Reputatie 2

Merci!

 

Wat een shit actie. Ik wilde mijn snelheid verhogen naar 500/500 maar als ik nu op de website check kan ik niet hoger dan 100/100 wat ik nu al heb. en bij KPN ben ik het dubbele kwijt. Ik zal nu terug moeten naar Ziggo. Glasvezel voor 100mbit is natuurlijk een lachertje. 

Reputatie 2

Het is wel jammer dat er nu met dit nieuwe aanbod een groot verschil ontstaat met andere glasvezel aanbieders en zelfs de kabel. Overstappen naar T-Mobile betekent een flinke stap terug in internet snelheid.

Een maximale snelheid van maximaal 100 mbit benut totaal niet het potentieel van glasvezel. En wat ga je overhouden aan bandbreedte als je met meerdere TV ontvangers tegelijkertijd gaat kijken? 

Nogmaals jammer dat er met dit nieuwe aanbod geen ruimte meer is om de snelheid te verhogen. Voor mij een reden om T-Mobile nu links te laten liggen. 

Reputatie 2

Ik hoop dat de medewerkers van T-Mobile meelezen en goed nadenken over het huidige aanbod van internet. Met meerdere TV ontvangers en steeds meer apparaten die rechtstreeks met het internet verbonden zijn kan 100 mbit voor problemen gaan zorgen. Dat wil je gewoon niet. En in feite ben je dan gegijzeld. Een sneller abonnement bestaat niet. 

Reageer