Beantwoord

Thuis abonnement wijzigen van 500 naar 1000 kan niet?


Goedenavond,

waarom kan ik mijn huidige wifi snelheid (glasvezel) van 500 niet upgraden naar 1000?
 

gr. Remco

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 May 2021, 21:08

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

1000 mbit wordt alleen op eigen glasvezel aangeboden. Als je nu op KPN wba zit en 1000mbit volgens de postcode checker mogelijk is kun je migreren naar dat eigen glas.

Ik ben al jaren klant bij T-mobile en als ik nu een nieuwe klant zou worden dan kan dit wel? Raar toch?

Reputatie 7
Badge +15

Je moet dan op een ander glasvezel netwerk aangesloten worden.

Op het KPN netwerk is de snelheid maximaal 100 Mbit en over het T-Mobile netwerk kan je een snelle verbinding van 1000 Mbit krijgen indien de postcodecheck dit aangeeft, een migratie kan je denk ik in je T-Mobile thuis account in gang zetten of een moderator kan dit voor je doen. De migratie kan tot 4 weken duren.

Reputatie 6

Hoi @Remcojose, je hoeft geen nieuwe klant te worden, wel kunnen wij ervoor zorgen dat je wordt overgezet naar ons eigen netwerk. Zoals @Waqqas terecht aangeeft, duurt dit proces enkele weken. Op de dag van overzetting zit je een korte tijd - maximaal een paar uur - zonder internet op het moment dat de omzetting plaatsvindt. Laat het gerust weten als je hier interesse in hebt!

Hoi Ginny,

Bedankt voor je reactie

Wat zijn de abonnementskosten voor 1000 mbps?

Gr. Remco

Reputatie 7
Badge +15

@Remcojose

Internet premium is 40 euro.

Met een T-Mobile mobiele abonnement maar niet unlimited dan 35 euro.

Met een T-Mobile unlimited mobiel abonnement is het 25 euro.

@Waqqas 

@Ginny 

Kunnen jullie dit regelen voor mij? Ik betaal nu voor 500 mbps veel meer.....hoor wel even wat jullie nodig hebben.

Gr. Remco

Reputatie 7
Badge +15

@Remcojose 

Ik ben geen moderator maar dit zou je kunnen aanvragen in je T-Mobile thuis account de migratie of anders even wachten op de reactie van een moderator.

Reputatie 7

Hi @Remcojose Dat kan zeker! Ik heb alvast even gekeken je nieuwe abonnement zou dan op € 77,50 per maand uit komen met je huidige pakket en dan met de hogere snelheid van 1 Gbit/s. Wel goed om te weten; je maakt op dit moment nog gebruik van het oude Klantvoordeel met € 7,50 korting op ESPN Eredivisie. Dit komt te vervallen zodra je het nieuwe Klantvoordeel activeert voor de korting. de € 77,50 per maand is inclusief € 7,50 die je dan betaalt voor ESPN. Je bent dus alsnog goedkoper uit maar ik wilde even benoemen dat deze korting dan wel komt te vervallen.

Je kan de mobiele abonnementen omzetten naar Unlimited zodra je over bent gezet naar 1 Gbit/s en dan zal je ook de melding krijgen of je gebruik wil maken van het nieuwe Klantvoordeel. Je betaalt dan € 25,- per maand voor het Unlimited abonnement waar je nu € 26,33 betaalt voor de 5 GB bundel. Ook hier ben je dus voordeliger uit.

Laat mij nog even weten of je hiermee akkoord bent, dan zet ik het abonnement om. De eerstmogelijke datum is 02-06 en je ontvangt dan bericht van onze monteursdienst Guidion om een afspraak te maken. Ik hoor het graag! :slight_smile:

@Brian 

Bedankt voor de uitleg en ik ben hiermee akkoord!

Ik wacht dan verder af…..

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Remcojose,

Leuk, het is in gang gezet hoor! Omdat je naar een ander type glasvezel gaat, sturen wij je binnenkort nieuwe apparatuur toe. Geen zorgen, de installatiemonteur kan hier goed mee uit de voeten. :wink: Let er graag op dat wij van de Thuisafdeling zijn en niet jouw mobiele abonnement kunnen omzetten. Je kan dit zelf overzichtelijk en eenvoudig wijzigen op de volgende pagina in jouw My T-Mobile account: abonnement wijzigen.

Mochten er nog vragen spelen, geef het gerust aan. Ik kijk uit naar de overzetdatum!

Reageer